nekplooimeting

hoi
ik dacht al dat je er zo over dacht, maar het stuitte me gewoon even tegen de borst vandaar dat ik even reageerde. maar idd ieder zn ding. ik heb vandaag de nekplooimeting gehad en krijg volgende week de uitslag.... maar de echo alleen al was super! gr Debbie

Geeft niets hoor dat je reageert, doe ik ook als ik iets lees wat me 'raakt'..
Ik hoop alleen niet dat ik je  het gevoel heb gegeven dat je je moet verdedigen voor je beslissing, want das nergens voor nodig, ieder denkt er zo het hare/zijne van. En het is best interessant om daar met elkaar over te praten.
Ik hoop voor je dat de uitslag goed is! Zal best even een spannende tijd zijn voor je! Laat je het nog even weten?
Groetjes!

Ik had bij mijn dochtertje ook niet de keus voor een nekplooimeting, was ook nog maar 21 jaar. Bij mijn zoontje hebben we het wel gedaan, was inmiddels 25 jaar en ook nog wel jong voor zo'n test maar wij hebben na lang denken ervoor gekozen om het te doen puur omdat wij de tijd dan zouden hebben om eraan de wennen en zoveel mogelijk voorbereid wouden zijn als het mis was. Het blijft idd een kansberekening maar als je dan hoort dat de kans 1 op 26.000 is dat je kindje wat mankeert geeft dat wel een fijn gevoel.

Deze keer laten we het ook weer doen om dezelfde reden. We hopen uiteraard weer op positief bericht maar het blijft spannend.

Voor degene die besluiten om het te doen, heel veel succes en ik hoop dat jullie alle goeie uitslagen krijgen.

Liefs jacy

hoi hoi,

Ons is het ook gevraagd, wij hebben besloten geen nekplooimeting te gaan doen. Ik wil genieten van mijn zwangerschap, mocht het kindje het down hebben is het net zo welkom ( ook al zal het wel in eerste in stantie een schok zijn natuurlijk) ik werk met verstandelijk gehandicapten en hun ouders en ik weet dat het niet makkelijk zal zijn, maar welkom zal het kindje wel zijn. Maar goed dat zien we dan wel, ik zou het nu nog niet willen weten....

oke dat was dan weer mijn mening

Voor diegene die het wel willen weten, veel succes met de uitslag, dat hij erg goed mag uitvallen!!!

groetjes moeke

He Tamar!

Lief dat je er nog even op terug komt.
Ik heb ma de 27 mijn echo+nekplooimeting gehad en die was 1,1. Onder de 3 is een goede uitslag. Wat de nekplooi betreft en dat zegt niet alles natuurlijk. De bloedtest werd daarna afgenomen en de uitslag daarvan krijg ik halverwege aankomende week.
Dat samen geeft een bep kansberekening. Ik laat t nog even weten als ik de uitslag heb!
Groetjes!

Terug
Bovenaan