Nergens leuke vlotte baby kleding maat 74

A

Anoniem

Guest
Hi,

Nu het kouder word, ben ik opzoek gegaan naar wat dikkere truitjes voor ons zoontje.
Ik kan alleen NERGENS wat leuks vinden, er is genoeg.. maar allemaal zo... hoe zeg je dat... "netjes" "ruitjes"

Ik zelf vind het leuk om Tom stoer te kleding, camoeflage groen, bruin,
veelal natuurtinten, spijkerbroekjes met zakjes, enz.

Maar ik kan echt nergens bijv een leuk truitje met capuchon vinden, of gewoon al een iets dikker truitje.. en als ik wel wat zie dan is het al snel voor 25 euro of meer, nou dat vertik ik, over een paar maand is hij er zo weer uit.

Ook kan ik online nergens leuke winkeltjes vinden.
Deze winkels zijn bij mij bekend:

H&M
Rainbowbabies
Hema
Zeeman
Tuunte
Ter Stal
Prenatal

Hebben jullie nog leuke suggesties?
B.v.d.

www.puckies.nl  
http://www.babygoodie.nl/babyjongen.html

Groetjes,
Marie-José

wij hebben juist een hele stapel bruine/beige truitjes gekregen (helaas weer totaal niet mijn smaak ha ha, het is ook nooit goed) voor Berend van de C&A. Er zaten geen camouflage dingen bij...

En spijkerbroekjes,....die zijn er toch zat?

zeeman heeft veel spijkerbroeken.
De rompers van de zeeman blijven erg goed. De overige kleding weet ik niet.
Maar duur is het zeker niet.

En www.oliewood.nl

hoi,

ik kom vaak bij v&d, die hebben erg leuke kleding in maat 74! al heb ik dan wel een meisje...
maar ik zie ook vaak daar wel leuke jongenskleding.

Leuk om al die winkels en sites te horen. Ik koop vaak bij JBC, maar die hebben ze alleen in Belgie. Ik koop wel meestal 1 maat groter en sla de mouwtjes wat naar binnen of naar buiten. Ik koop dus wel iets duurdere goede kwaliteit kleding, maar 1 maat groter. Het blijft mooi en ze kan er langer in. Vooral katoen kun je makkelijk naar binnen vouwen.

Ik ben en aantal weken geleden ook op zoek geweest voor zoonlief,en ik moet zeggen:het was erg moeilijk.Maar ik heb een hele leuke trui bij de C&A gekocht.blauwe/rode kabeltrui met een auto voorop,vond dit erg leuk.en het staat hem geweldig!!!!
groetjes Jeannet

Terug
Bovenaan