Nergens leuke vlotte baby kleding maat 74

Hoi, Zara baby heeft ook erg leuke dingen. Zit niet overal maar toch.
En niet erg duur.

De leukere kleertjes zijn vaak duur (duurder). Ik haal wel eens leuke 'designer' dingen bij een outlet, Batavia, Roermond.

Grote H&M's hebben vaak meer en stoerder. Zag dat de nieuwe collectie binnen is en zag bij de H7M een camouflagebroek in alle maten.

inderdaad C&A en ook Wibra en ik weet niet of jullie dat hebben- Sengers textiel.

Haai,

ik ben twee dagen geleden peettante geworden van een jongen, dus heb ik lekker eens een keer kunne shoppen voor een kerel...ze hebben bij VILLA HAPP kei stoere truien en vesten voor jongetjes, ook in 74/80...ik weet natuurlijk niet wat je budget is, maar ja, stoer is het iig.

ZARA heeft idd ook redelijk betaalbare kleding, en ook bij de ESPRIT valt de prijs heel erg mee vind ik...maar ik zeg al ligt aan je budget natuurlijk.

Zelf vind ik momenteel dat WIBRA en ZEEMAN niet veel leuks hebben, maar HANS TEXTIEL weer wel...

Enne je weet het, wie zoekt zal vinden!!!

Succes, gr Valerie mama van 2 meiden...

Je kunt hier ook eens kijken.....
www.lytseprotter.nl
Daar heb ik nu een truitje gekocht, wel wat duurder, maar de kinderbijslag was er weer, dus dan hebben we even wat meer "ruimte" :)

Groetjes vonneg

Hai,

Ik heb juist wel bij H&M super stoere truien gevonden voor mijn zoontje. Leuke sweaters met capachon en leuke truitjes met stoere opdruk.
Maar het verschilt misschien idd per filiaal.
Ik weet niet of het bij jou in de buurt ligt, maar bij ons hebben we Jola mode. Hele leuke kleertjes voor jongens en niet duur (truitjes vanaf € 2,95) en redelijk van kwaliteit.

Succes ermee.

xx Nicole

Terug
Bovenaan