Nergens leuke vlotte baby kleding maat 74

Hoi, dacht een zaterdag ook effe een paar broeken te kunnen kopen van mt80. Dat viel vies tegen!!
Heb alleen gekeken bij HANS TEXTIEL, HENK TEN HOOR..
En bij BERTUS TEN HOOR...
Voor de meiden ziet het er veel makkelijker uit...!!!

Groetjes Natasja

Misschien kun je hier iets vinden :)
http://www.kleertjes.com/?page=home

Succes ermee!

Groetjes vonneg

Hoi,

Zelf koop ik veel van het merk BFC (babyface).
Vind het stoer en niet te duur.Laatst een jeans jasje gekocht en dat koste iets van 22 euro.Truitjes zijn al vanaf 10,00 euro.
Het is te krijgen bij oa.Babyplanet en op internet bij kakketula.nl
Je kan ook al een kijkje nemen op de web site van hun: baby-face.com (of .nl weet ik niet zeker.)

groetjes natasja

hi

ik bestel ook vaak bij de wehkamp. nl  die hebben nu ook kleren van de c&a en ik heb laatst nog een blauwe trui met capuchon daar besteld. daar vind ik dat ze wel leuke kleding hebben ,

groetjes angela

hoi,

hier ook moeilijk om jongens kleren te kopen! Maar heb vorige week stoere truitjes maat 74 gekocht van het merk baby face (bfc), kun je ook kopen bij hamberg kids en bij okhuizen.
weet niet of dat bij jou in de buurt zit.

succes,

haha en ik stop mijn kleine ventje juist in allemaal zachte stofjes lekker baby achtig en hij draagt nu 74/80 hihi en dat terwijl ik zelf een stoere mama ben maar mijn ukkie hou ik lekker klein.

Dus hier geen tips!

Succes!

Groetjes
Chris

hoi ik heb net even voor je op marktplaats gekeken,

ik weet niet of je bezwaar hebt tegen tweedehands maar zo niet dan staat er erg veel.

nieuw staat er ook het een en ander.

bij maat 80 onder camouflage, staan twee leuke broeken ribbroeken met camouflage detail, nieuw met kaartjes 4,75 per stuk. in zwart en bruin

onder army
jongens spijker army ook nieuw met kaartjes 6,95

en jongens army legerprint
nieuw met kaartjes 8,95

Terug
Bovenaan