Net als ik zwanger van je eerste kindje en 38+?

Ik ben inmiddels niet meer zwanger, maar net bevallen. Op mijn 38e na IUI moeder geworden van een dochter en zes weken geleden ben ik op mijn 40e bevallen van ons tweede dochtertje na een spontane zwangerschap. De meiden schelen 19 maanden. Ik heb twee goede zwangerschappen gehad en ook ben ik goed uit de laatste bevalling gekomen. Ik was direct weer op de been. Ik wilde jullie allemaal even feliciteren en hoop dat jullie allemaal fijne zwangerschappen hebben en kunnen genieten!

Kamertje is al zo goed als klaar, nog wat accessoires en een fijne stoel. Heb er al wel een gezien maar ga volgende week nog live shoppen (dat mag gelukkig weer) dan nog 4,5 week werken en heerlijk met verlof!

Ja, 41 en zwanger van de tweede! Leuk om in contact te komen!! 
Wordt er een (geheime) facebook groep gemaakt, of is dat een idee?! 

Ik ben ook zwanger 26 weken en ik 41 jaar van eerste kindje. Ik had het zelf al afgeschreven dat ik dat nog zou mee maken. Ik heb namelijk ik in mei 2020 een herseninfarct gehad. Nu ben erg blij, het gaat namelijk erg goed met de baby en mij, over 1,5 week kregen we een pret echo. We zijn ook bezig met de babykamer, we gaan ook 13-04-2021 trouwen.

Terug
Bovenaan