Net begonnen... spannend!

<p>Vorige week de pil de deur uit gedaan en besloten om enthousiast aan de slag te gaan voor ons eerste kindje :)</p><p>Meer mensen momenteel in dezelfde situatie? Ik vind het allemaal zo nieuw en spannend en leuk :)</p>
 
ja ik ook! :) onze eerste ronde gaat in... bijna ovulatie dus spannend. Wij vrijen om de dag, dus hopelijk heeft dit effect :) IK heb niet zo veel geduld... :) dus hopelijk snel raak. Hoe oud ben jij? ik bijna 30...
 
Wat spannend! Hier ook net begonnen. Dit weekend testen of het is gelukt...
Ben al een paar maanden gestopt met de pil. Ben benieuwd!
Heb de app P tracker gebruikt en die geeft aan wanneer je vruchtbare dagen zijn en je ovulatie door middel van het berekenen van je gemiddelde cyclus. Super handig!
 
Ze zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar ik kan niet stoppen met denken... haha.
 
@gebruiker10094166 haha, heel herkenbaar, ik ben ook echt het toppunt van ongeduld ;) Ik ben zelf net 29 ;) eens kijken hoe lang het gaat duren! Duimen maar en vooral veel fun in bed houden ;)
 
@NoaS: ik had mezelf beloofd er niet zoveel mee bezig te zijn, maar hoe meer ik lees, hoe meer ik er mee bezig ben enzo ;) zolang het nog niet obsessief wordt, zal het vast wel goedkomen!
 
Spannend dames!
Ik ben in augustus gestopt met de pil. Heb deze maand ovulatietesten gebruikt van sensitest. 24 oktober is mijn NOD. Ik voel nu allerlei dingen, steken in de buik, duizelig, hongergevoel. Dit was vorige maand ook zo en werd ongesteld, was overigens wel blij dat ik na 11 jaar pilgebruik weer ongesteld kon worden. Je lichaam kan je flink voor de gek houden.
 
Vind het zo leuk om de forums te lezen!  Ga toch is reageren..
ik ben een trotse moeder van 3 kids (13/10/9) zelf 33, niet meer samen met de vader van de kids maar wel al 4 jaar gelukkig met mijn huidige partner. 
Zouden graag het gezinnetje uitbreiden met een kindje als het ons gegeven is, je weet het maar nooit.
Vorige week maandag mijn spiraal laten verwijderen, tijdens spiraal geen menstruatie gehad. En na het verwijderen 2 dagen lichte bloeding. Mag niet de naam menstruatie hebben. We klussen om de dag, en hopen dan ook snel samen zwanger te mogen zijn. 
Ben benieuwd of ik een menstruatie ga krijgen en dat ik vanaf dan mijn cyclus kan gaan bijhouden en mijn ovulatie kan opsporen. 
Zo spannend allemaal!
succes voor iedereen ;-)
 
 
Hier ook net begonnen! Na 15 jaar pil eind Aug gestopt en na 31 dagen voor het eerst weer echt ongesteld. Na ongesteldheid een keer in de twee dagen seks. Hopelijk lukt het snel. Ik heb er zo'n zin in!
 
Yes, me too.
30 jaar. 26 augustus gestopt met pil, eerste cyclus 31 dagen, maar nu het gevoel dat ik een vroege eisprong had met 10 dagen. 
Mijn eerste kindje, maar voor mijn partner niet. Vrijen niet zoveel dus goed timen haha! Verwachte NOD (als ik morgen geen eisprong heb) 22 oktober. 
Vanavond wat krampen rondom baarmoeder aan de rechterkant. 
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan