Net begonnen... spannend!

Spannend allemaal dames! Ik duim voor jullie.
Ik heb ook allerlei vage klachten, maar het kan ook totaal iets anders zijn. Sommige momenten ben ik er zo op gefocust en op andere momenten kan ik er ook echt totaal niet mee bezig zijn.
Ook al hou ik er al rekening mee dat het niet gelukt is, het zal denk ik toch een teleurstelling zijn... Afwachten!
 
Hoii allemaal
Ik in juli gestopt met de pil en vandaag voor het eerst in mijn leven een positieve zwangerschapstest gehad ? ik ga het morgen nog eens opnieuw testen want kan het nog niet helemaal geloven..
Heb ook zo'n kalender app in de telefoon waar ik netjes alle kwaaltjes en de menstruatie in bijhoud en mijn vriend en ik hebben 2 weken geleden voor het eerst echt gericht 'geprobeerd' tijdens de vermoedelijke eisprong.. en nu dus een positieve test! 
Het leuke is dat wij die 2weken geleden precies een jaar samen waren en we een lang weekend in Italië waren... Ik zei nog hoe mooi zou het zijn als het nu gelijk raak was ? 
Ik ben sinds vorige maand 33 en mijn vriend 34.. voor ons is alles nog nieuw ?
 
Oh en na het stoppen van de pil heb ik al veel gekke kwaaltjes gehad, misselijk, pijnlijke borsten, duizeligheid enz enz. 
Terwijl ik nu op wat pijnlijke borsten na nergens last van heb. Ik dacht vanmorgen ik test alvast maar een keer. Ik had eigenlijk geteld dat ik vanaf dinsdag pas zou kunnen testen.. waarschijnlijk is mijn ovulatie dus iets eerder geweest dan verwacht. 
 
Hier ook begin sept spiraal laten verwijderen. Nu eerste keer echt ovulatie via app in de gaten gehouden. Sinds gisteren wat klachten maar nod 2 nov dus nog even afwachten. Spannend! 
Veel succes en plezier allemaal!
 
@neusje van harte gefeliciteerd 
 
Hier ook in augustus gestopt met de pil! Zo spannend allemaal en oh wat willen we graag dat het snel lukt. Die onzekerheid is alleen zoooo vervelend! Nu al een week overtijd en nog steeds geen positief resultaat.. Wat kan je lichaam je ook voor de gek houden he of gewoon  geen geduld dat kan ook natuurlijk haha!
Veel succes allemaal. Ik kijk uit naar alle positieve testen hier :) 
 
Mega spannend! Ik ben nu 1 maand gestopt met de pil en netjes na 29 dagen ongesteld geworden. Nu afwachten wanneer het raak is! 
Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen er niet al te veel mee bezig te zijn spookt het toch dagelijks door mijn hoofd! Gek wat zo iets met je kan doen! 
Ik hoop dat het bij jullie allemaal snel raak is! Succes deze maand.  
 
Hoi dames,
Mijn menstruatie blijft op zich wachten. Gisteren was mijn NOD. Een test gedaan, maar was negatief... Sinds ik ben gestopt met de pil (april) is mijn cyclus perfect. Altijd 30 dagen.
Ik had mij erbij neergelegd dat ik ongesteld zou worden. Het zou wel heel bijzonder zijn als het de eerste keer raak zou zijn.... maar begin nu toch een beetje onzeker te worden. Aangezien niks er nog op wijst dat ik ongesteld ga worden...
Moest het even kwijt!
 
Terug
Bovenaan