Net begonnen... spannend!

Vandaag is mijn NOD, vanmorgen getest.Stiekem had ik al 2 vroege testen gedaan afgelopen dagen, resultaat: alle drie positief!:)
Kan het bijna niet geloven, het is nog zo onwerkelijk. Willen het wel van de daken schreeuwen, maar het is nog zo pril. Nog even geduld hebben daarmee denk ik. 
 
Gefeliciteerd! Neusje rn strawberryc! Fijn die positieve testen!
ik wacht nog gewoon n weekje met testen. Maandag was 14 dpo, maar wel pas cyclysdag 23. Toevallig ook bij huisarts i.v.m ander kwaaltje en die zei pas weer testen op dag 29/30 
 
 
Spannend allemaal!
ik heb op 7 oktober de laatste pil genomen en had op 11 oktober onttrekkingsbloeding. Nu afwachten wanneer mijn natuurlijke menstruatie zal komen. Duurde dat bij jullie lang? 
 
Ik zit in de 2de ronde zoals ze dat noemen. Eind augustus gestopt met de pil en toen ontrekkingsbloeding zoals altijd in mijn stopweek. Daarna netjes na 29 dagen ongi en dat voor 6 dagen. Mijn eisprong dacht ik 2 dagen voor de "eisprong die in de app werd aangegeven" te voelen. Sindsdien (eisprong was 19 oktober) heb ik allemaal lichte vage klachtjes zoals lichte steekjes in mijn buik, spanning in onderbuik bij hoesten etc, lichte rugpijn en gisternacht erg misselijk. Kan haast nog niet zo zijn dus misschien maak ik mezelf helemaal gek hahaha.
Ik zou rond het weekend van 3/4 november ongesteld moeten worden dus we wachten het maar af... SPANNEND! en zo leuk om met jullie mee te lezen!
 
Strawberryc: Ooh dat is netjes, ik hoop dat dat bij mij ook zo is. Ik heb 13 jaar lang de pil geslikt. Heb nu elke keer last van hoofdpijn en wat steken in m’n buik. Alsof je ongesteld moet worden maar dat zal vast een ander symptoom zijn. Afwachten.. afwachten... 
 
Hoi dames,
ik ben 11 augustus gestopt met de pil en heb na m'n onttrekkingsbloeding 2 keer een cyclus van 27 dagen gehad. 
Gefeliciteerd Neusje en Strawberryc! 
Mijn NOD is bijna gelijk met die van jou JLG, op 2 november. Tenzij mijn cyclus deze keer langer is, dan zal het ook in het weekend zijn van 3/4 november. 
 
 
Terug
Bovenaan