Hoiiiiiiiiiiiii!
Herkenning herkenning herkenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterker nog... ik ben vorig jaar december bevallen van een prachtige zoon en nu is mijn zoon net twee daagjes zes maanden en ben ik 4 weken en 1 dag zwanger joepie!!!!
Ik herken het maar al te goed hoor. Ik heb een keizersnee gehad, en dan is het nog minder verstandig om snel zwanger te raken. Ik had op een gegeven moment geen klachten met aan mijn wond (na 3 maanden... en we besloten weer voor de 2e te gaan) bovendien voelde ik me alweer goed, en ik wou gewoon... dus huppa!! En ik dacht... tja voor hetzelfde geld ben ik pas over een jaar zwanger! Nouja ik ben net zo eigenwijs hoor... ik luister ook niet zo naar wat anderen zeggen. En dat over dat leren lopen van je kindje, dat lukt ook heus wel met een dikke buik, dat zie je dan toch wel weer... ja toch! Wij hadden zoiets van... nu twee kids dicht op elkaar, en dan over 10 jaar nog maar weer is kijken, mijn droom is 4 kids...! Ik vind het voor mijn zoon geweldig, een broertje of zusje straks, en ik zie me straks al als een supertrotse mama met twee kleine kids (kort op elkaar) in de stad lopen, wat een rijkdom!!! En tuurlijk zal het vermoeiend zijn... nou en of, maar ik heb zoiets van... we zien het wel, komt allemaal goed, er zijn genoeg moeders die nog lang niet klaar zijn voor een tweede (zo snel als mij)... nou als je er klaar voor bent en je wil het heel graag... gewoon doen hoor!!!!!!!
Succes he!
Liefs supermams