net bevallen en nu al kriebels

Had het na de geboorte van de oudste ook vrij snel weer...... een 2e kindje, wauw!
Hebben toen nog wel even gewacht met proberen, maar uiteindelijk was ik op de eerste verjaardag van de oudste 3 maand in verwachting van de 2e.
Vond die zw.schap niet zwaarder dan de eerste.... werkte nog 3 dagen en op de andere dagen deed ik samen met de oudste een tukkie. Hij liep pas een maand voor de bevalling, dat was soms wel even zwaar met tillen, maar lang leve de wandelwagen . Had er minder tussen gezeten was dat ook prima geweest.

Inmiddels zijn ze ruim 2 en bijna 4 en ben ik bijna 20 week zwanger van de 3e. Deze ker zal er dus wel wat meer tussen zitten. Dit is een bewuste keuze geweest, omdat een 3e zwschap me toch echt wel zwaarder leek.....

Zou zelf eerst eens afwachten hoe je je over een maandje of 2 voelt, maar dat is ieder voor zich... als jullie altijd al 3 kindjes hebben gewild en de tijd is rijp waarom niet he.

groetjes,
Marije

Hoi,
Ik las laatst een artikel over dit onderwerp.
En daar schreven ze dat de beste tijd om weer zwanger
te raken na een bevalling, ligt tussen de 19 en 53 weken.
Dat is dus eigenlijk best snel.
Maar of dit waar is weet ik natuurlijk niet.
Zelf ben ik 29 april bevallen en ja een 2e lijkt mij erg leuk.
Maar ga nu toch eerst genieten van mijn dochter en we zien
wel of een 2e ons gegund is.

Gr Daisy

Hoi dames,

ook ik denk dat dit van persoon tot persoon afhangt.
Ik kreeg ook al redelijk snel na ons eerste kindje zin in een tweede!
Hoe zwaar het ook geweest is, ondanks alles is en blijft dit het mooiste wat er is !!!   Wij zijn momenteel ook bezig voor ons tweede en ons meisje is van 17 juni een half jaar.

Ons eerste was wel gepland, maar sneller dan verwacht. We zijn nu twee maand aan het proberen, ons eerste was al na maand 1, dus....
Maar het proberen is ook leuk, hihihi...

Geniet ervan meiden!!

Liefs,
van ons

Hallo meiden!

Bedankt voor alle reacties. Erg fijn ook dat er zoveel mensen gereageerd hebben en dat er zoveel verschillende meningen gegeven zijn.

Ik ga zeker nog een paar maandjes heerlijk dromen over een 3de en nu maar eens rond de tafel met mijn man! hehehe

suc 6 en bedankt!

Groetjes
Raya

Terug
Bovenaan