Net bij de VK geweest... geen hartje gehoord!!

A

Anoniem

Guest
Echt ik ben helemaal van slag
Ik had het zo gehoopt dat ik een hartje zou horen
Ik ben nu 11 weken en 2 dagen in verwachting van de 2de en ik keek er echt naar uit om naar de vk te gaan
We waren binnen en ik mocht meteen op de bank gaan liggen en toen kwam dat gevoel al weer omhoog... wat als ik geen hartje hoor??
En ja hoor ze heeft het wel 5 min geprobeerd op alle plaatsen op mijn buik maar geen hartje te horen.
Ik kon wel janken
Nu moet ik dinsdag weer terug en hopelijk horen we dan wat
Ik heb de echo pas de 29ste.. eerder kon niet want ze staan helemaal volgeboekt.
Nu dus tot dinsdag in de spanning zitten

GEK WORD IK ER VAN!!!

He meid,

Tuurlijk ben je van slag, heel begrijpelijk. Dat moet een schok voor jullie zijn. Je gaat er van uit dat je een mooi kloppend hartje ziet.
Maar geef de moet niet op en blijf positief, misschien dat je dinsdag goed nieuws hebt.
Ik zal echt voor jullie duimen en aan jullie denken.
Heel veel sterkte.
Liefs Naomi

Hoi Jolanda,

Wat ontzettend erg zeg! Nu moet je nog dagen in spanning zitten. Ik ga voor je duimen dat je dinsdag gewoon een kloppend hartje hoort en dat je gewoon een eigenwijze baby hebt!

Heel veel knuffels, Mariska

Hey meid,

wat @#$%^& voor jullie zeg!!!
Ik hoop dat de baby lekker eigenwijs is, en niet goed ligt/lag.
Ik duim voor jullie!!!

Groetjes Debby.

Owhh. Dit is niet leuk. Wat onzeker en wachten duurt altijd lang....
Ik zal ook voor je duimen.
Liefs Lynn

Niet wanhopen! Het komt heel vaak voor dat je het hartje niet hoort bij 11 en soms ook nog niet bij 12 weken. Je kindje is nog klein en zit nog goed verstopt. Ik ken div mensne die dit hadden en waar het allemaal goed bij is gekomen. Ik begrijp je angst heel goed hoor. Ik heb vorige week een goede echo gehad bij 9 weken. Maar nu slaat de onzekerheid al weet toe...zal het nog wel goed zijn...ik voel zo weining etc. Ik zal blji zijn als ik mijn kindje gezond en wel in mijn armen mag houden! Succes!

oww wat erg zeg, en wat lang wachten!!!
als je heel erg doorzeurt kan je dan niet voor een echo naar het ziekenhuis, ik vind het namelijk belachelijk dat ze je zo lang in spanning laten zitten. mijn vriendin heeft ooit ook eens zo iets gehad en die is heeeeel boos geworden, ze heeft gezegd dat als er nu nog niks fout zit dat dat vanzelf  WEL gebeurt door deze stress. en toen kon ze toch eerder komen.,

heel veel sterkte!

liefs janneke

he bah. heb je er zo op naar uit gekeken van het eerste teken van leven in je buik en dan hoor je niks
11 weken is ook wel vroeg hoor. probeer niet te veel te piekeren en te stressen dat is niet goed voor jou en ook niet goed voor het kindje, kan me indenken dat dat heel moeilijk is. ik weet niet wat ik zou doen.
eigenlijk belachelijk dat je zo lang moet wachten voor die echo echt stom. ik kon in de zelfde week nog bij het ziekenhuis te recht voor een termijn echo (maar dat is al weer ruim een jaar geleden pfff wat vliegt de tijd)
nou meis heel veel sterkte en hopen dat je de volgende keer een heel mooi kloppend hartje mag horen.

groetjes sibje

Terug
Bovenaan