Net bij de VK geweest... geen hartje gehoord!!

Hey Jolanda,

Niet meteen in de stress schieten, dat is inderdaad niet goed voor zowel jou als je kindje. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand en was het nog een beetje te vroeg of het lag het niet goed. Ik snap wel dat het een hele teleurstelling was aangezien je je er zo op had verheugd. Hoop voor je dat je dinsdag wel wat hoort!

Hou je taai!

Liefs, Anouk.

Hey Jolanda,

Dat is mij ook overkomen de eerste keer dat ze naar het hartje wilde luisteren. Ik mocht meteen de dag er na weer terugkomen bij de VK voor een nieuwe poging en toen kon ze het hartje wel vinden.

Bel gewoon naar je vk en zeg dat je gerustgesteld wilt worden en graag nog een keer langs wilt komen. En anders vraag je of de vk het ziekenhuis wil bellen voor een snellere afspraak voor je termijnecho. Dat werkt meestal ook wel!!

Sterkte er mee en hoop dat alles snel goedkomt.

Groetjes Martine

Mijn heeft dus vanmiddag de vk weer gebeld en doe wilde niets voor ons doen
We moeten tot dinsdag wachten
Ook wilde ze de afspraak voor de echo niet vervroegen omdat ze het geen spoed vind
Was ik nu 15 weken geweest dan kon ik meteen naar het ziekenhuis
Dus ja nu zit er dus niets anders op dan wachten !!!
En als er iets is wat ik niet heb dan is het wel geduld

Maar thanks ladies
Doet me goed dat jullie me voor me zullen duimen

Jeetje, kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent.
Je hoopt gewoon meteen een hartje te horen.
Ik denk aan je en ik hoop dat als je daar dinsdag komt, dat je een mooi " treintje " zal horen !!
Hou de moed erin... ook al is dat nu heel moeilijk!
Heel veel succes!

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

das geen goed nieuws bah

ik duim dat dinsdag alles goed is

veel succes en sterkte met wachten

(als je het echt niet vertrouwd dan zou ik gewoon de huisartsen post bellen die willen je nog wel eens verwijzen naar het ziekenhuis)

groetjes moekje

Hoi Jolanda,

Wat ontzettend vervelend dat je niet een keer mag komen voor dinsdag.... Probeer rustig te blijven en wij duimen allemaal voor je! Ik zal zo een kaarsje voor je branden om je geluk te geven voor dinsdag.

liefs en heel veel knuffels Mariska

Nou ja... waar slaat dat nou weer op?!?!
En jullie "lekker" in de stress laten zitten!!
Probeer positief te blijven meid!!

Hier wordt geduimd voor jullie!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan