Net doen alsof??

Vandaag bij de miss etam geweest. Ben morgen jarig en wilde wat nieuws. Heb uiteindelijk iets gekocht uit de afdeling positiemode... Super leuk, met het idee dat ik het dan de hele zomer nog aan kan.
Maar ik zie nog niets aan mezelf.. Dus voelde me net alsof ik er niet thuis hoorde...

Ik heb echt al twee weken zo'n gevoel. Ik kan het kindje nog niet voelen. Ik kan nog niet aan mezelf zien dat ik zwanger ben. Het enige is dat ik nog steeds misselijk en niet ongesteld ben :p Owja, en twee prachtige echo's heb gehad...
Voel me dus eigenlijk net alsof ik alsof doe. Ik hoop dat als we vrijdag het hartje horen, dat ik me dan wat meer zwanger voel weer...

OOOh, das wel balen dat je je zo voelt dan...

Ik voel me ook niet echt zwanger, alleen zie je bij mij wel een buikje wat begint te groeien....

Geduld is een schone zaak daarin, bij sommige mensen zie je het echt pas na 4 a 5 maanden!!! Even geduld hebben....

En klamp je vast aan die twee prachtige echo's, en dat je vrijdag op controle mag!

En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen, geniet ervan!

Liefs H

OOOh, das wel balen dat je je zo voelt dan...

Ik voel me ook niet echt zwanger, alleen zie je bij mij wel een buikje wat begint te groeien....

Geduld is een schone zaak daarin, bij sommige mensen zie je het echt pas na 4 a 5 maanden!!! Even geduld hebben....

En klamp je vast aan die twee prachtige echo's, en dat je vrijdag op controle mag!

En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen, geniet ervan!

Liefs H

He truckerbabe, kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik kan ook niet wachten op die lekkere mooie grote buik. Het groeit nu wel, maar ja inderdaad je voelt die kleine niet. Dus is het er dan nog wel? Gaat alles goed? Vertrouwen hebben dat is het enige maar dat is inderdaad moeilijk.
Ik leef ook naar de volgende afspraak bij de vk toe, omdat we dan weer die kleine horen. En dan een week later de 20 weken echo eindelijk kijken.
Wil je graag opbeuren, maar ja.
Maar je hoort daar thuis, ik denk dat iedereen zich zo voelt. Ik heb als ik mijn zwschapsbal om heb een goed gevoel omdat mensen dan zich niet hoeven af te vragen he zou ze nou aangekomen zijn? Nee ik ben echt zwanger, maar inderdaad dat zie je nog niet heel goed.
Volhouden meid die buik komt wel.
Hele fijne dag vandaag toegewenst.

kus

He truckerbabe, kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik kan ook niet wachten op die lekkere mooie grote buik. Het groeit nu wel, maar ja inderdaad je voelt die kleine niet. Dus is het er dan nog wel? Gaat alles goed? Vertrouwen hebben dat is het enige maar dat is inderdaad moeilijk.
Ik leef ook naar de volgende afspraak bij de vk toe, omdat we dan weer die kleine horen. En dan een week later de 20 weken echo eindelijk kijken.
Wil je graag opbeuren, maar ja.
Maar je hoort daar thuis, ik denk dat iedereen zich zo voelt. Ik heb als ik mijn zwschapsbal om heb een goed gevoel omdat mensen dan zich niet hoeven af te vragen he zou ze nou aangekomen zijn? Nee ik ben echt zwanger, maar inderdaad dat zie je nog niet heel goed.
Volhouden meid die buik komt wel.
Hele fijne dag vandaag toegewenst.

kus

hey meid

ik groei dan wel goed maar ik heb dit ook "altijd" tot ik de kleine voel...
ik denk dat het logisch is, eerst de kwaaltjes en dan niets!! komt allemaal goed hoor!!!!
ik maak het nu voor de 4e keer mee en heb dat gevoel telkens gehad!

liefs

Heel herkenbaar! Vooral als je het nog niet zelf voelt en je 'afhankelijk' bent van de bezoekjes aan vk.. Je leest het al: je bent niet de enige!
Als straks iedereen ongevraagd aan je buik gaat zitten, zul je misschien nog eens terug willen naar de tijd dat alleen jullie het wisten... ;))

Heel herkenbaar! Vooral als je het nog niet zelf voelt en je 'afhankelijk' bent van de bezoekjes aan vk.. Je leest het al: je bent niet de enige!
Als straks iedereen ongevraagd aan je buik gaat zitten, zul je misschien nog eens terug willen naar de tijd dat alleen jullie het wisten... ;))

Terug
Bovenaan