Net doen alsof??

hey,
ik heb dat ook dat ik nog niks zie.. bij mijj komt het voornamelijk omdat ik al een ietwat buikje had zeg maar.. ben een beetje mollig ( zo noem ik het):p
en daardoor zie je het pas als je rond de 5 maanden bent.. je voelt het als het goed is wel eerder. zo was het bij mijn eerste ook. ik had wel positiekleding aan maar toch zag je nog niet echt een buikje!
maar maak je geen zorgen en geniet toch nog even van het zwanger zijn ook al heb je geen kwaaltjes.. als je vrijdag het hartje weer hoort dan kun je weer volop meepraten van het zwanger zijn! hoever ben je nu?

Liefs, Christien

Hey,

Ik snap wel dat het een raar gevoel is. Ik heb zelf ook geworsteld met dit gevoel. "kan ik nu al wel positiekleding kopen??". Maar het was een enorme opluchting toen ik zo'n broek aantrok. Het is denk ik voor iedereen heel gek om 'het' nog niet te voelen, maar hé, we zijn al een eindje op weg hoor!!

Ik krijg al wel een behoorlijke buik. Ook al vind ik het nu heel prettig, ik denk dat je straks verder in je zwangerschap blij bent dat je niet zo'n enorme buik hoeft mee te tillen!!

Veel plezier met het hartje luisteren!! Het komt vast allemaal goed.

Liefs,
m.i.w.

hey,

Wat fijn dat ik niet de enige ben :)
Net bij de verloskundige geweesst (ben 15 wk 2 dg) en het hartje geluisterd. Ik was helemaal opgelucht...

Gister ontzettend veel leuke dingen voor de baby gekregen (had ik gevraagd), wipstoeltje, rompertjes, kleertjes, dekentje..
Dus ben weer even helemaal zwanger :)

|Liefs,

T

Goedzo!!!

Lekker he dingetjes kopen voor de kleine!

Ik heb tot nu toe nog niet veel gekocht....
Mag niet van vriendlief haha....

Komt wel, ik wil even de 20-weken echo afwachten en dan alles kopen!

liefs

Meid ik ben 39 weken zwanger en mensen zien het niet!!! Echt hoor, pas ook nog mijn eigen kleren, heb niet eens positiemode.
Als ik babykleertjes koop vraagt de verkoopster steevast of ze het in moet pakken en collega's van een andere afdeling vroegen wat ik ging doen toen ik met 36 weken even gedag kwam zeggen....

Toch is mijn kleine meid al 3400 gram. Maar waar ze zit... Ik weet dus hoe je je voelt en hoop dat je buikje snel gaat groeien!!! (Is toch veel leuker, ondanks dat die op een gegeven moment wel in de weg zit. Tenminste, ik weet het niet maar kan het me voorstellen haha!!)

Liefs Sonja
(aprilmama)

Fijn dat je het hartje hebt gehoord en leuk ook dat je spulletjes hebt gekregen.

@ Sonja, ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vindt dat je niks ziet. Gelukkig groeit je kindje wel goed.

Met mijn opmerking over dat je straks alleen maar een hoop gewicht moet meedragen, wil ik niemand tegen het hoofd stoten hoor! Ik snap goed dat je liever 'zichtbaar' zwanger was, maar ik wil er mee aangeven dat aan alles voor- en nadelen kleven.

Succes met de laatste loodjes!!

Groetjes,

Terug
Bovenaan