Net doen alsof??

haha... ik was niet voor het hoofd gestoten Vind het juist een hele verstandige opmerking (waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het waar is, en ik mezelf juist misschien gelukkig meot prijzen ;))

ach, sinds ik het hartje heb gehoord is er weer soort van last van mijn schuoders gevallen.

nou het is idd niet leuk als je nog helemaal niks zie behalve je eigen gekweekte buik:-s en om die nou in een broek te hijsen en aan iedereen te showen.maar goed een gewone broek zit ook niet lekker meer de hele dag. Heb zelfs al buikbanden in huis hahahha denk dat dat nog wel een maandje of 1,5 gaat duren voordat ik die aan doe. En soms vergeet ik zelfs dat ik zwanger ben, ws omdat ik 1 van de gelukkige ben die totaal niet misselijk is geweest, alleen wat moe en ja die borsten natuurlijk. Ben nu 14 wkn en 1 dag onderweg....nog lange weg te gaan en op het eind vervloek ik die buik waarschijnlijk hihihi....maar wel goed om te lezen dat niet iedereen gelijk op een roze wolk zit en er niet meer afkomt!! fijne zwangerschap verder iedereen...laat de zomer maar komen:-D

Gelukkig dat je het niet verkeerd opvat!

@ Essie, lekker joh dat je nergens last van hebt gehad! Hopen dat je gauw de buikbanden kan gebruiken hihi.
Ik ben zelf wel verschrikkelijk misselijk en dan is het lastig de boel geheim te houden... maar het is gelukt en nu heeft iedereen veel begrip voor de situatie. Gelukkig wordt het al iets minder. De vk vertelde dat 60% van de vrouwen er last van heeft, maar ik ben de eerste in mijn omgeving die misselijk is. Hier op het forum zijn er natuurlijk veel meer die er ook last van hebben, maar soms lijk ik de enige... Nou ja, ik moet er wat voor over hebben, he ;-)

Terug
Bovenaan