<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi lieve allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb gister een miskraam gehad, na een zwangerschap van (volgens de vk) 6w5d.</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Woensdag zijn we voor een echo naar de verloskundige geweest en zagen we een hartje kloppen. Alles zag er goed uit.</span></p><p>De dag na de echo vond ik een roze veeg na het plassen. Vk gebeld en zij gaf aan dat dit waarschijnlijk mee viel omdat ik een goeie echo had gehad de dag ervoor.</p><p>Gisteren zette het door en kwam er een hele lading uit. Ik weet voor 99% zeker dat het over is en de vk zei hetzelfde adhv m'n verhaal. We kunnen nu nog niks checken dus zal de rest van de bloeding af moeten wachten.</p><p>Nu zit ik met het volgende. Ik voel me verdrietig maar kalm en ben er over het algemeen heel nuchter onder. Het zat niet goed en m'n lijf heeft dat herkent. </p><p>M'n vriend is een wrak (nog een zorg, hij heeft een geschiedenis met depressies). Ik ben behoorlijk in de war, hoor ik me niet rotter te voelen? Stop ik mijn emoties weg? </p><p>Ik wil er graag over praten maar de vriendinnetjes die het weten zijn of zwanger (en ik dus jaloers) of helemaal niet met kinderen bezig. </p><p>Ik ben dus op zoek naar vrouwen die in het zelfde schuitje zitten en er met anderen over willen praten.</p><p>Sorry voor de lange post.</p><p> </p>