Net een miskraam gehad - in de war

Hey ik zag je topic en dacht moet toch ff reageren.
Wat vreselijk dat je dag na de goede echo een mk hebt gehad!
Ik moet zeggen ik was bij die van ons er kapot van maar snel een plek kunnen geven en door willen gaan helaas is het vandaag 5 weken geleden en heb nog niet eens een eispring gehad ?
Me man daarintegen was op het moment verdrietig en daarna nuchter "het komt wel weer" soms te nuchter dat ik me niet begrepen voelde.
Iedereen verwerkt het dus op hin eigen manier

@feyre, ja wat heftig dat we dit allebei mee moesten maken. Weet je zeker dat je je eisprong nog niet hebt gehad? Misschien heb je 'm gemist maar is ie er wel geweest? 
Ik voel me vandaag weer een beetje vaag. Ene moment ok, volgende moment zit ik weer met tranen in m'n ogen voor me uit te staren. Blijf vandaag en morgen nog thuis. Woensdag is m'n parttime dag en daarna zie ik wel weer verder. 
M'n vriend zei vanochtend dat ie er over gelezen had en dat veel vrouwen snel weer zwanger worden na een miskraam. Hij wil het wel weer gaan proberen zodra ik me beter voel. Ik wil ook heel graag zo snel mogelijk een nieuwe poging doen. Ik hoop dat 't bloeden snel ophoudt. Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?

Ik merk als ik jullie verhalen lees dat het me toch blijft raken. Ik snap wel wat je bedoeld feyre, mannen lijken vaker er toch nuchterder in te zijn of ze kunnen het goed verbergen. Ik vind dat ook lastig. Weet je idd zeker dat je geen eisprong had? Ik gebruikte ovulatietesten die nooit aangaven dat mijn ovulatie plaatsvond, ook voelde ik nooit wat, maar toch zwanger geworden. 

En klopt, ze zeggen dat je na een miskraam (of na een bevalling) extra vruchtbaar bent. Ik weet het niet, want wij hadden na de miskraam een tijdje geen seks (we waren een maand in t buitenland naar familie). Maar ik had eerst lichtbloedverlies en een aantal dagen erna verloor ik dus eigenlijk alles (veel bloed en het vruchtje) en na die avond/nacht verloor ik helemaal geen bloed meer. Ik denk totaal een week. 

@ Hanaaa, denk dat het logisch is dat het je raakt, het komt zo dichtbij als je het zelf meegemaakt hebt.. Hoe lang is het nu geleden voor jullie? 
Ik ben nu even heel lief voor mezelf. Lekker eten en met een dekentje op de bank vt wonen kijken :) ben de afgelopen maanden heel streng voor mezelf geweest (vind ik fijn maar toch!) dus het is nu ook even goed om 't te laten. 
Bij mij is het donderdagavond begonnen, die dag tel ik niet mee maar als we daar van uit gaan is dit dag 4. Net nog wat weefsel verloren maar hoop echt dat het dan gedaan is en ik naar een nieuwe cyclus toe kan gaan werken. 

Stiekemmeelezen ik weet het 1000% zeker heb ovu testen gebruikt en bleven schommelen daarnaast temp ik en zo zie ik dat er geen ovu is geweest.
Vloeien duurde bij mij 4 dagen zoals me normale ms blijkt korter te zijn als men gewend is. En zoals je las is mijn cyclus ervan op hol geslagen dus geef het wel een kans te resetten.
Na een mk ben je idd meer vruchtbaar vaak is het erna weer snel raak dus ??
Hanaaa ik had errst action en normale sensitest die doen het niet goed nee maar heb vorige maand met sensitest gevoelige en 2besure me LH piek gevonden. Ik temp ook dus kan hem niet missen. 
Ik heb nu wel al 2 dagen opeens een temp van 36.9 ipv de continue 36.7. Dus dacht probeer het eens voor de gein en heb nu op dag 35 me piek gevonden. Nu hopen dat het geen valse is maar zo donker als nu zijn ze deze maand  og niet geweest (vorige maand wel) dus we gaan door wie weet stijgt me temp eel morgen of overmorgen.

Voor ons is het nu een jaar geleden. Soms mag je jezelf echt wel even lekker verwennen,  vooral nu @stiekemmeelezen
Ik gebruikte de ovulatie test van sensitest. Heb er nooit wat aan gehad. Maar dat is voor iedereen verschillend denk. Temperaturen heb ik geen ervaring mee. Hoop voor je dat t je ovulatie is en je kan gaan klussen @feyre

Vandaag een fijn gesprek gehad met de vk, kan volgende week dinsdag langskomen om te zien of alles "goed" is gegaan en als ik op m'n lijf moet vertrouwen lijkt het daar wel op. Begin me beter te voelen en wat meer naar de toekomst te kijken. 
Denk dat wij komende ronde nog niet met ovulatietesten aan de gang gaan. We gaan het gewoon leuk maken met z'n tweetjes en hopelijk is dit, net als vorige keer, voldoende :) 

Wat fijn dat je je beter voelt.
Mijn huisarts raadde me ook af om die testen te doen en gewoon van elkaar te genieten en dat heeft wel geholpen. Ik testte nml 2 keer op een dag en was er alleen maar mee bezig, maar stress werkt er juist tegen. 
Succes !

Terug
Bovenaan