net gestopt met anti conceptie na 12 jaar.. vragen!

Ik heb bijna 12 jaar de pil geslikt. Was 14 toen ik begon en bijna 26 toen ik stopte. Ik ben 2 maanden niet ongesteld geweest en was toen zwanger. Heb helaas toen een miskraam gehad, waarna ik direct weer een regelmatige 4weekse cyclus had. Nu 3 maand zwanger

Ik begreep dat het heel normaal is dat de cyclus in het begin uitblijft en dat kan zelfs heel lang duren.

Hoi. Leuk dat je gestopt ben met de pil. Spannend.
Ik ben in september gestopt en heb een half jaar moeten wachten op m'n eerste menstruatie. Nu is m'n cyclus 34 dagen. Erg lang helaas maar ben blij dat er nu regelmaat is zit.
Bij m'n eerste kindje was ik eind dec gestopt met de pil en erg onregelmatig ongesteld. Na 4 maanden was ik zwanger en ervoor heb ik 3 menstruaties gehad (incl die van de pil) erg snel dus. Ben nu nog niet heel erg actief bezig, we zien wel.
Hopelijk komt je cyclus snel op gang en kan je snel zwanger worden!

Hoi Sollune, leuk dat je gestopt bent met de pil, spannend ook!
Ik was 24 toen ik stopte met de pil (deze ongeveer 10 jaar gebruikt..)
Werd de eerste keer na iets van 30 dagen ongesteld, maar kreeg uiteindelijk nooit enige regelmaat in mijn cyclus. Duurde weleens 50 dagen
Na 9 maanden (en dus 6 rondes ofzo) toen wel spontaan zwanger geraakt en inmiddels is onze dochter alweer ruim 7 maanden..

Myfteria wat fijn dat je nu zwanger bent proficiat :)
En Daantje12 alweer een dochtertje.. Heerlijk.
Ik zie wel dat iedereen heel erg verschillend is. Miss m fijn dat je er zo relaxed in staat.
Mijn zenuwen zijn alweer voorbij, was alleen de eerste week, die beslissing, nieuwe gedachtes enzo. Nu ook heel relaxed. Ben wel benieuwd inderdaad wanneer ik ongesteld ga worden.

Dankje sollune.
Je moet het gewoon op zn beloop laten. Dat werkt het best. Als je teveel focust wordt het alleen maar lastiger en vervelend.
Alles komt op zn tijd. Succes!!

Ja dank je wel :)
Kan t zijn dat ik mn eisprong heb gevoelt? Pijnlijke tepels :\ steken linksonder in mn buik.. Ik heb natuurlijk nooit een eisprong gehad, ja heel lang geleden vast wel haha, maar nooit bewust van geweest..
Voelen jullie dat?

Ik voel ook mijn eisprong met precies dezelfde symptomen als jij sollune!
:p
Dat is grappig... Zo ben ik toen ook zwanger geraakt tijdens de eerste iui en ik vertelde de arts dat ik een eisprong had en die zei Nee hoor dat kan niet... Nou toch echt!
Helaas een miskraam afgelopen december maar ik blijf positief!

Succes!!

Hoi Sollune, ik voel hem meestal ook. Ik krijg lichte buikkrampen net als bij mijn menstruatie. 1 of 2 dagen van tevoren krijg ik ook last van wat puistjes dus dan weet ik dat het niet lang meer op zich laat wachten. Heb ook ander soort afscheiding, soort rauw eiwit lijkt het op, doorzichtig van kleur en wat dikker.
Ben benieuwd voor je deze maand!

Terug
Bovenaan