net gestopt met anti conceptie na 12 jaar.. vragen!

Welkom Irmgard ;-)@sollune ik heb ook 5 jaar over mijn eerste gedaan en ik wist ook toen dat ik PCOS had vandaar dat het voor mij niet heel erg vreemd is dat dit nu niet in 1 x lukt... Maar toch heb je dan stiekem de hoop omdat je nu een andere partner hebt dat het wel vlotter gaat, maar het ligt gewoon aan mij ik ben gewoon een foutje van moeder natuur (zo voelt het soms ) Mijn zusje heeft trouwens ook PCOS (dit is erfelijk) en die is nu zwanger vd tweede! En de eerste wordt 17 november 2 jaar en dan is die tweede net geboren dus ja het verschilt enorm!Ik ben dus ook tante keileuk :pNou dames ik ga mijn middagdienst draaien en dan gauw voetbal kijken hihi :pLiefsss

Welkom Irmgard. Op naar een positieve volgende ronde!
Tante zijn is inderdaad super! Met mijn 27 jaar ben ik al 11 jaar tante hihi... Een nichtje van 11, een neefje van 8 en een neefje van 1,5 week :)
Pff.. die wachtdagen waarbij je van alles wilt voelen of denkt te voelen. Ik stel voor een 'zomerslaap' van een week of 2. Bij wakker worden een studie die afgerond is en een positieve test. Soms kan dromen heel prettig zijn.. Maar terug naar de realiteit: dag 19 en nog niets te voelen terwijl ik de vorige 2 rondes na m`n eisprong flink gevoelige borsten had en gerommel in m`n buik voelde.
Nu nog even flink aan de studie en straks ongeremd voetbal kijken met proost (cola..) op een goede juli-maand :)
@Annemarie: volgens mij ben je dan wel een heel leuk foutje van moeder natuur ;)

Goed idee die zomerslaap! Ik word gek van mezelf en vooral van alles wat ik voel en niet voel, en dan ongewild gaan bedenken wat dat kan betekenen.. verschrikkelijk! Was er maar een aan en uit knop hè, zo van: verstand uit!

Ik heb de pil 15 jaar geslikt en toen ik stopte. Voordat ik aan de pil ging had ik een onregelmatige cyclus, na het stoppen ook. Het wisselde van 29 tot 40 dagen. Ik ben op een gegeven moment ovualtietesten gaan gebruiken . Na 1,5 jaar was ik zwanger.

Nu ben ik na een jaar de pil geslikt te hebben, weer gestopt. Dus nu afwachten hoe mijn cyclus is.

Drama toch vaak hè die anticonceptie, ik heb niet zo heel lang de pil geslikt.. Ik was pas 15 toen ik voor het eerst ongesteld werd en op mijn 20 e hing ik proberen zwanger te raken...
Uiteindelijk is Jill geboren toen ik 25 was...
Toen was ik niet bekend met de ovulatietesten maar nu ik voor een tweede ging moest ik ze doen van het ziekenhuis :)

Ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik die van de kruidvat het fijnst vindt en die klopte altijd, maar ik moet van het ziekenhuis die van de apotheek... Stikduur en er klopt geen drol van!
Liever gebruik ik ze helemaal niet en heb ik gewoon liever een extra echo zodat ik zeker weet dat mij ei goed groeit en de juiste grote heeft om te gaan springen :p

Ach Jaaa ieder zijn eigen ding daar valt echt geen pijl op te trekken en dat is maar goed ook ;-)
Anders was het maar saai op de wereld hihi

Groetjes

Ik ben. Nu voor de 3de keer zwanger

Eerste keer 2003 was toen al jaren aan de pil maar raakte zwanger door de pil heen.

De tweede keer 2007 na het stoppen van de pil binnen 3 maand zwanger

En nu heb ik een jaar de prikpil gebruikt, en daarna de gewone pil weer en raakte ik weer door de pil heen zwanger

Ik ben 35 en gescheiden en heb een nieuwe relatie

Ik was m'n topic alweer vergeten haha. Maar was dan ook bij de tweede ronde zwanger dus het was zo klaar met die vragen.
We hebben een kletstopic als je dat gezellig vind :) "meiden van de nieuwe nod"
Bijzonder zeg twee keer door de pil heen zwanger. Dan had t vast zo moeten zijn ;)

Terug
Bovenaan