net gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen ik ben net sinds een maand gestopt met de pil, en heb al (volgens mensen hier op de site) mijn eerste menstruatie gehad(of het was waarschijnlijk een tussentijdse bloeding ik weet het niet), maar nu had ik eigenlijk vorige week vrijdag al ongi moeten worden maar ben het niet geworden wel heb ik al een paar dagen een zeurderige pijn in mijn onderbuik, nou heb ik vandaag een testje gedaan uit nieuwschierigheid en er was een streep heel duidelijk en een tweede streepje was heel erg licht te zien, zou ik nou toch zwanger zijn al zo snel of zou ik het me maar inbeelden,
Ik hoop natuurlijk dat het wel raak is maar ik ga nergens van uit ik denk dat ik gewoon nog effe een paar dagen wacht en dan weer eens test.

groetjes venessa

Hoi Venessa,

volgens mij is een streep een streep, en betekend dit dat je zwanger bent (dit is vaker voorgekomen op het forum).

Misschien kun je morgenvroeg een test doen met ochtendurine?

Heel veel succes!

liefs Iris

LIeve Vanesse !        

Tja...een streep is een streep, hoe vaag hij is, het blijft een streep.
Dus kan je denk ik wel feliciteren hoor.
Probeer het inderdaad over een paar dagen nog maar een keer, waarschijnlijk heb je nog niet genoeg HCG in je urine.
Spannend hoor, laat je even weten of je inderdaad zwanger bent?

Groeten van Miena.

Dat zou snel zijn he! Wel superleuk als dat inderdaad het geval is.
Je kunt inderdaad het beste 3 dagen wachten en dan nog eens testen. Dan is het betrouwbaarder.
Ik duim voor je.
Groetjes V.

ik wil even zeggen dat ik al de recties op de site voor de andere meiden en voor mezelf erg lief vind en ik vind het ontzettend leuk dat iedereen echt met elkaar meeleeft in zon spannende en ingrijpende tijd,echt een leuke site dit

dus bij deze wil ik iedereen ook veel succes wensen en ik laat jullie zeker effe weten of het raak is

groetjes venessa

Hoi Venessa,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en zag je berichtje en wilde
even reageren. Ook al zie je een klein streepje, het is een streepje.
Toen ik de eerste keer zwanger was, heb ik me ook scheel gestaard op
die test, het was een superlicht streepje , kon het niet geloven, mijn
man geloofde het al helemaal niet (veel te licht zei hij), maar het was
uiteindelijk echt zo!

Ik duim voor je!!!

Groetjes Thessa

nou ik heb vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan maar helaas gaf hij nog steeds negatief, wel raar want ik heb best een vreemde pijn im mijn onderbuik en het word eigenlijk ook niet minder maar om nou te zeggend at het hetzelfde is als ongi pijn, dat is het ook weer niet, maar ik word er wel een beetje gek van en het vreemde is dat ik toen ik zwanger was van mijn eerste kindje helemaal niets merkte en ook geen pijn ofzo, dus vreemd, maarja afwachten gewoon maar!!

groetjes venessa

Terug
Bovenaan