net gestopt met de pil

Hoi Vanessa,

Jazéker dat dat kan!
Ik was 01 januari gestopt met de pil.
27 januari was ik voor het laatst ongesteld. In februari niet meer ongesteld geweest.
Drie dagen overtijd.Test gedaan, twee streepies, nog een test gedaan wéér twee streepies en jawel de dokter bevestigde het. Ik voelde het aan mijn borsten en onderbuik en ik errug moe.

Tip: de test klopt vaak wel en luister vooral naar je lichaam.

Voorzichtig alvast gefeliciteerd.

Groetjes, Thessa

hoi venessa

ik heb zelf ook een paar testen achter de rug de ene was erg vaag de andere streep was wel te zien, maar wel erg licht.
ik heb een paar romed testen gedaan, een kruidvattest en twee etos testen. de etos kwam bij mij het beeste streepje.
ik ben dus in ronde  1 zwanger geworden.

gr henny, mama van een meisje 14 maanden en zwanger van een kerstkindje.

beste henny,
allereerst van harte met je zwangerschap en geniet er volop van, enehhhh ja ik wacht gewoon nog even een paar daagjes (helaas) want ik heb nu ander testen van mat care en die blijken ook betrouwbaar te zijn dus ik probeer het gewoon over 2 of 3 dagen nog eens en dan hopen dat het voor mij ook raak is

veel liefs venessa

Gefeliceteerd henny!

en mellabella, bedankt voor je reactie!
Ik heb hiervoor een andere baan gehad, vandaar dat ik pas 5 maanden bij deze werkgever zit. Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt!!! zo te horen is bijna niemand meteen zwanger!!!.

hoi allemaal, dit is mijn eerste keer dat ik reageer. Mijn vriend en ik proberen nu sinds anderhalve maand om zwanger te worden. Wat ik merk is dat er heel veel vrouwen zijn die na een paar maanden proberen paniekerig gaan doen, natuurlijk wel te begrijpen, maar als je de boeken erop open slaat, staat overal dat zwanger worden wel tot een jaar na het stoppen met de pil kan duren. Nogmaals, ik begrijp het wel, hoe eerder hoe liever, maar vestig niet al je hoop op de eerste paar maanden.

Terug
Bovenaan