net terug uit ZH! mag alleen nog maar liggen...... en afwachten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben net terug uit het zh, sta onder behandeling van de gyn. En kreeg daar te horen dat ik helemaal niks meer mag. Alleen maar liggen. Het was even een flinke domper! ons kleine meisje ligt zoals jullie weten erg laag. Nu is daar bij gekomen dat ze al is ingedaald. Ook is mijn baarmoedermond is van 32 mm na 22 mm gegaan. En heb ik harde buiken! As woensdag moeten we terug komen en hopen we meer te weten over het hoe of wat. Maar 28 wkn en 3 dagen is echt te vroeg om geboren te worden.
ik houd jullie voor zover mogenlijk op de hoogte!

lang leven een laptop, kan ik toch af en toe even neuzen bij jullie!

kuzz lau

Hee lautje,

Wat vervelend toch! Niet zo leuk om vanaf nu alleen maar te liggen!
Ik moet er niet aan denken.
Wel fijn dat ze het zo goed in de peiling hebben.
Was verder alles oke met jullie kleine meid?
Veel suc6!!

Juffie

Da's toch wel even schrikken zeg!!!
Hoop dat het wel goed blijft gaan, houd je maar lekker rustig. Ben zelf ook af en toe bang dat het bij   mij ook zo is, maar hier is alles nog steeds oké.
Zal aan je denken! En een dikke knuffel voor je om je even moed in te praten!!!
Liefs Hilma

Hoi lautje

Wat naar zeg, je zult je wel verschrikkelijk zorgen maken.
Doen wat de arts zegt hoor!

Veel sterkte ermee.

Knuffel plodder.

Wat vervelend zeg...
Hopelijk houdt ze het nog een tijdje vol! Wel erg vervelend dat je nu al zoveel mogelijk moet blijven liggen, dan gaat de tijd wel erg langzaam voorbij.
Wel fijn dat je een laptop hebt, dan kun je nog wat rondneuzen op internet tussen het lezen en het tv kijken door.

Sterkte!!

hi.

nou wijffie welkom bij de club, erg he.
het is echt niet cool, alleen maar liggen.
maar doe maar netjes wat ze zeggen, anders mag je in het ziekenhuis gaan liggen.

heel veel succes, denk aan je.

x martine

hallo allemaal, wat een lieverds zijn jullie! fijn dat jullie allemaal zo meeleven. onze dochter doet het tot nu toe prima, en daar proberen we op te vertrouwen. leuk is anders, en natuurlijk maken wij ons erge zorgen. maar in het zh weten ze vast wat ze zeggen, en hoop dat het zo blijft want veranderd er nu iets dan heb ik grote kans dat ik word opgenomen.en ik ben zolang het verantwoord is natuurlijk liever thuis. maar wat moet dat moet..... laat dat duidelijk zijn.
we bedenken ons nu maar dat elke dag dat de kleine blijft zitten het beter is!
kuzz lau (28.3 wkn)

jeetje wat vervelend!! gelukkig heb je een laptop en kan je het forum nog op.
rust uit en hou je aan die bedrust, je meisje moet echt nog wel blijven zitten, zo lang mogelijk.

sterkte
lia

Terug
Bovenaan