net terug uit ZH! mag alleen nog maar liggen...... en afwachten

Controle ziekenhuis
Vandaag moesten we terug komen in het ziekenhuis op controle. Alles was goed, niks veranderd en stabiel gebleven dus..... Dit is eigenlijk best goed nieuws!  Ik hoeft nu ook niet meer de hele dag op bed te liggen,  Ik moet wel veel rusten en goed naar mijn  lichaam luisteren, maar mag nu wel weer een beetje aan de wandel in huis. De gyn zei; vergelijk het maar met een vrouw van 80 !!! Ook mag  ik van de gyn zwemmen... niet de hele dag natuurlijk, maar ff relaxen in het zwembad! Dus dat gaan we misschien een keer proberen.
kuzz lau

Wat fijn dat je ook weer wat mag doen. Nog zoveel weken liggen wachten is natuurlijk niet leuk! Hopelijk blijft alles nu stabiel tot het eind.

Da's toch wel even een bemoediging om te weten dat het niet nog verder achter uit is gegaan!!! Rustig aan blijven doen dus!!! Nog een poosje volhouden!!!! En ga maar eens lekker zwemmen, even helemaal gewichtsloos zijn ......Heerlijk!!!!
Heel veel sterkte en ook voor jou een dikke knuffel!!!!

Liefs Hilma

Bedankt voor jullie reackties!
enne hilma bedankt voor de knuffel :p
kuzz lau

Gelukkig dat je ook alweer wat mag gaan lopen in huis. De hele dag liggen......poeh....moet er nog niet aan denken zeg. We moeten nog wel even.
Hopelijk dat je je tijd goed doorkomt en anders schrijf je hier alles maar van je af!
Groetjes

Terug
Bovenaan