net terug uit ZH! mag alleen nog maar liggen...... en afwachten

hoi meid,

Bah, daar word je niet vrolijk van maar probeer je zo rustig mogelijk te houden want dit is op dit moment zeker het beste.

Hou je taai en lekker blijven liggen.

groetjes ida

getver getver getver, zo willen we toch liever geen van allen de zwangerschap uitzingen, of liggen moet ik zeggen.

Ik wens je veel sterkte en kom maar vooral lekker hier kletsen....ik hoop van harte dat het snel beter gaat en je dan wel weer iets mag doen en zo niet, dat je kleine meid vooral nog lekker blijft zitten waar ze nu zit!

Sterkte en succes.

gr mama van MD

hallo   forum vriendinnetjes......
de eerste nacht hebben we gelukkig goed overleefd! ben erg veel wakker geweest, en vanaf vanmorgen 7 uur maar opgestaan......(nou ja opgestaan verplaatst na het bed in de woonkamer. gelukkig denken mijn vriendjes en vriendinnetjes goed aan mij, want we hebben al een heleboel telefoontjes gehad,en er komt dit weekend veel bezoek. (is mn man erg blij mee anngezien ik niks mag doen). maarja toch erg lief dat iedereen zo aan ons denkt.
kuzz lau (28.4 wkn)

Fijn dat je ook de nacht weer door bent gekomen...
Ik heb zelf ook erg veel wakker gelegen. Ik heb momenteel elke keer pijn in mijn rug, bekken en heupen. Ik kan op geen een manier meer lekker slapen. Ik denk dat ik vanmiddag nog maar wat bij ga slapen.

Ik vroeg mij trouwens af, of je iets gemerkt hebt van het dalen van je baby. Mijn baby ligt ook al de hele zwangerschap vrij laag. Ik voel haar vaak tegen mijn heupbotten aan duwen en de laatste dagen voel ik haar elke keer duidelijk tegen de onderkant van mijn baarmoeder duwen. Nu ik dan zo jouw verhaal lees, vraag ik me af of jij dit ook hebt (gehad) of dat het bij jou heel anders is. Woensdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige dus zal ik haar voor de zekerheid nog eens vragen hoe laag, nu echt laag is... ik hoop dat die van mij nog wat langer hoger blijft liggen.

Sterkte verder en veel plezier vandaag met je bezoek!

Jeetje, wat heftig!
Wens je daarbij heel veel sterkte en doorzettingsvermogen!
Wel erg fijn dat er lekker wat bezoek komt, geniet daarvan!

Succes Bertine

Hee meid,
Nou, dat wordt extra hard af tellen voor je! je weet waar je het voor doet, maar het lijkt me niet gemakkelijk voor je! Fijn dat jullie lieve vrienden hebben, met wat afleiding kom je de tijd vast sneller door. En anders is er gelukkig nog het forum. Ik wens je heel veel goede boeken, leuke dvd tjes en vooral rust toe, en dat de tijd maar mag vliegen!

Liefs Soela

jeetje, doe maar rustig aan. want nu is het inderdaad nog wat vroeg om al te komen.
succes met het liggen, lang leve de laptop en boeken!

dacht weer even een update.... gister avond weer even naar het zh geweest! ik was erg onrustig, en ook erg bang....... dus toch maar het zh gebeld! en we mochten ter controle even komen......
alles is weer checkt en er is niet veranderd! (gelukkig)
wel praten de artsen elkaar een beetje tegen, maar ik was toch wel weer gerustgesteld en dat is het belangrijkste.
Ze hebben ons in het zh alles opnieuw uitgelegt, en wij begrijpen nu zelf beter wat er aan de hand is. ik ga het proberen uit te leggen......
Ons meisje is al een gedeelte ingedaald. Ook is mijn baarmoedermond 1 cm geslonken. (dus korter geworden) Dit is het voorwerk op een bevalling........ hierna krijg je de ontsluiting etc. Vandaar dat ik het nu erg rustig aan moet doen, Het doel daarvan is te voorkomen dat ons meisje verder indaald en dus mijn baarmoedermond openduwd.
De ene arts zegt dat we dus kans hebben op een vroeggebpoorte, de andere zegt dat we het ook wel kunnen uitlopen tot 40/42 weken....... dus dat weten we op dit moment niet. dat soort dingen gaan we as woensdag met ons eigen art overleggen.
het is een lang verhaal geworden,........
kuzz lau

Terug
Bovenaan