Hoi mama's,
Ik moet het even van me afschrijven hoor...
Toen ik om 01:00 uur in mijn bed kroop voelde ik ineens iets weg "lopen". Natuurlijk gelijk als een gek naar de wc gerent om te kijken en ja hoor,.. bloed... veeeeeeeel bloed... Het bleef als een straaltje uit mij lopen en raakte er lichtelijk van in paniek. Het stopte niet meer.. Roger beneden geroepen dat ik weer naar het ziekenhuis moest.
Ik dacht gelijk aan de woorden van mijn gynaecoloog:"Als het bloeden erger wordt dan moeten we de wondjes operatief dicht laten branden". Maar ik had amper nog bloed verlies en dit kwam zomaar ineens opzetten!!
Ik gelijk naar de huisartsenpost gebeld en uitgelegd wat er gaande was en moest gelijk komen. Evelien(-77) gebeld of ze even kon komen oppassen en daar gingen we weer.. Had mijn pyama en tandenborstel al in de tas gedaan.
In het ziekenhuis werd ik weer inwendig gezocht en je geloofd het nooit.. Er werd een hele grote prop gaasjes uit mij gehaald!! De gynaecoloog had dus na de curretage de gaasjes niet verwijderd!! De behandelende arts was helemaal verontwaardigd, en wij ook! Doordat de gaasjes er al vanaf donderdag inzaten was het er helemaal gaan ontsteken en irriteren. De arts heeft de boel schoon gemaakt en mag nu dus aan de antibiotica. Als ik 24 uur later was gekomen zou ik bloedvergifteging hebben gehad volgens hem..
Nu dus weer mijn temperatuur in de gaten houden en uiteraard mag ik nu niet ook meer vloeien..
Nou.. dat was me weer een nachtje.. Ik moet zeggen dat me de moed nu even in de schoenen is gezakt. Hoe kan dit nou in hemelsnaam weer gebeuren?? Gelukkig is er niks met mijn baarmoeder, dat is weer het positieve aan alles, maar toch.. Ben het allemaal zo zat,.. bah,..
Ik wilde het gewoon even van me afschrijven.. thx..
Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen