Net weer terug van huisartsenpost... :-(

Lieve, lieve, lieve Esme

meid wat een schrik en wat zul je toch bang zijn
het gaat tenslotte om je gezondheid.

Vecht als een leeuw voor jezelf hoor.

Wat ik je alleen mee wil geven...
Zorg dat als de boel een beetje rustig is, alle medische kanten zijn opgelost, dat je ruimte krijgt voor een gesprek.
Een gesprek over je gevoelens omtrent alles wat gebeurd.
Hier ga je gerust nog een tijd over piekeren.
Je gevoelens kunnen anders met je aan de haal gaan en door ze goed door te spreken krijgt het meer rust.
Spreek alles door tot in de puntjes, wat je hebt meegemaakt, je gevoelens, angsten alles..zorg dat je deze bevalling goed verwerkt.
Want het is niet niks wat je allemaal gebeurd.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou!
Je bent een supermama!

Pascal

Lieve Esmé en ook Roger natuurlijk,

Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen joh! Wat een kluns die gyn, die zou je toch zo een schop onder z'n kont (en nog meer) willen geven!!!!!

Heel veel sterkte, ik hoop dat het nu eindelijk eens afgelopen is en dat jullie van de kraamtijd kunnen gaan genieten!

Als ik iets voor je kan doen, bellen hoor!!!

Hele dikke kus, Marieke

Lieve Esmé,

Wat een toestand zeg........... zit hier gewoon met een brok in m'n keel te lezen. Erg hoor, dat je zoveel missers moet meemaken en daardoor zoveel tijd kwijt bent die je liever en beter aan je gezinnetje kan besteden.

Ook ik wil me aansluiten bij wat Stephanie en Pascal zeggen. Zodra je eraan toe bent, neem de tijd, praat erover, ga gesprekken aan (óók in het ziekenhuis en wie je er verder bij kan helpen)  en probeer het een plekje te geven. Dat schreef ik al ná je bevallingsverhaal en het lijkt me nu helemaal van toepassing: dit gaat je verdorie toch niet in je kouwe kleren zitten meid.

Wil ik je nog heel veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop zó erg met je mee dat je snel kunt gaan opknappen en dat het met je gezondheid helemaal goed komt. Heb je wel iemand die bij Gwen kan blijven als je zo halsoverkop weg moet, of neem je haar mee? Wat kan ik me voorstellen dat je dan je familie mist op dit soort momenten. Nogmaals, heel heel heel veel sterkte en succes voor jou en je gezinnetje

Ook vanuit hier een dikke virtuele knuffel!
Liefs
Susan

Lieve Esme

Net nadat ik mijn vorige berichtje erop had gezet heb jij weer gereageerd.
Ik moest gewoon weer even reageren. Weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen. Wil er graag voor je zijn en je helpen, maar dat is zo lastig op afstand

Wat krijg jij (jullie) het te verduren zeg! BAH!!!!
Hoop niet dat je bijgelovig bent want vrijdag de 13de heeft op een schitterende dochter na niet veel goeds gebracht!
Ik weet zeker dat als Gwen later allemaal hoort wat jij hebt moeten doorstaan om haar te krijgen, dat ze trots is op haar moeder.  

Meid, wat hou je je goed en wat ben je sterk!  Ik heb daar veel bewondering voor.
Ik hoop dan ook dat je de kracht hebt om dit drama een plekje te geven. Zoals anderen ook zeggen: praat erover met het ziekenhuis, met degenen die je lief zijn en misschien nog wel met een proffessioneel iemand.

Esme, ik wens jou en Roger heel heel veel sterkte. En als het goed is heb je als je dit leest het ergste (hopelijk) weer gehad. Ik hoop dan ook dat je dan eindelijk weer kunt gaan genieten van je prachtige koningskoppel.

Doe het rustig aan!
Liefs
Margo

hey meid,
als ik het zo allemaal lees,zit het je echt allemaal niet mee.
Je hoort lekker te genieten van je verlof en je kindjes.wat ontzettend vervelend zeg!
heel veel sterkte,ik hoop echt dat het nu opgelost wordt..
liefs piewie.

Jeetje Esme! Wat vreselijk om mee te maken terwijl je juist nu moet genieten van je gezin! Ik wens je/jullie veel sterkte toe. Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.

gr Claudia

wat een ongelovelijke knuppels daar, zeg!! Dankzij die oekels ben je hartstikke ziek en als ik het zo lees, in levengevaar bijna.
Sjonge jonge.
Ik hoop dat je het ziekenhuis snel mag verlaten en dat je helemaal opknapt zodat je   helemaal volop van je gezinnetje kan genieten!
Heel veel sterkte meid

liefs
di silva

Hoeveel kan iemand verdragen?
In deze periode zou je aan het genieten moeten zijn, thuis met je kinderen!

Denk je dat er eindelijk iets aan gedaan is krijg je dit weer... Wat een prutser zeg, dat ie gaasjes laat zitten; hoe gevaarlijk!!!!
Dat check je toch, heel slecht!

Nou meis, ik hoop echt voor je dat er geen complicaties meer   komen en dat je maar snel beter word!!

En ik zou er ook een klacht van indienen.

Heel veel sterkte gewent van de andere kant van brabant!!!

Elise, Merel en Thomas.

Terug
Bovenaan