Net weer terug van huisartsenpost... :-(

Mijn God, dit is toch niet te geloven!! Wat een ellende! Wanneer houd het inderdaad op!!

Esmé, heel veel sterkte en hopelijk word je nu goed geholpen zodat er eindelijk een dikke vette streep onder getrokken kan worden!! Het is genoeg geweest, niet waar!!

Heeeeeel veeeeel sterkte en houd ons op de hoogte hè!!

Liefs Fonske.

Ongelooflijk, wat een sukkels zeg! Het houd ook maar niet op voor je ook he?
Zeg ze daar maar flink de waarheid hoor Esme, dan kan je in ieder geval je frustraties kwijt!
En nu maar hopen dat dit echt het laatste "obstakel"   was en dat jullie nu eens van je kraamtijd kunnen gaan genieten!
Heel lief van Evelien dat ze meteen haar man kon sturen om voor jullie op te passen!

Groetjes van Cissy

Hoi Esmé

Ik als adviseur kwaliteit en veiligheid in het Máxima Medisch Centrum ben dagelijks bezig met de incidenten die er in een ziekenhuis gebeuren. Ik lees deze berichten daarom  altijd.   Ik vind persoonlijk en als adviseur dat er teveel incidenten gebeuren die gewoon domweg voorkomen hadden kunnen worden. Gewoon omdat een behandelaar (arts, chirurg, verpleegkundige, etc...) beter moet opletten of moet werken volgens de richtlijn.

Deze incidenten zoals bij jou, Esmé, mogen absoluut niet gebeuren. Een arts die gaasjes laat zitten is pure slordigheid. Ik zou er als ik jou was melding van maken bij de klachtenfunctionaris van het desbetreffende ziekenhuis. Ze moeten weten dat er fouten gebeuren en ze moeten acties uitzetten, zodat het de volgende keer jou of een andere patiënt niet meer gebeurd.

Verder wens ik je natuurlijk sterkte, succes en moed in deze verschrikkelijke nasleep van je bevalling. Je zou moeten genieten van je kleine hummeltje Gwen en niet met dit soort ellendige zaken bezig moeten houden.
Hopelijk valt het dadelijk in het ziekenhuis allemaal mee.
Ik duim voor je , toi toi toi!

Liefs Jeske (mv Ilse en Stan)

Ps: wil je me persoonlijk mailen hoe je dit soort dingen aanpakt in het ziekenhuis,  mijn e-mail is  jeske@vangassel.com

Naaah Esmé! Wat een flapdrol die arts!
Wat vreselijk voor jullie.
Bah, het zit ook echt niet mee zeg.
Dit is echt de wet van Murphy die op jou van toepassing is.

Heeeeel veel sterkte. Kan me zo goed voorstellen dat je helemaal hopeloos ervan bent.

Liefs,

Tessie

Allemachtig zeg... Wat een toestanden daar. En wat een on-oplettend medisch personeel daar bij jullie.

Ik hoop dat alle ellende nu snel voorbij is en dat je in alle rust kunt gaan genieten van je 2 mooie kids.

Heel veel sterkte hoor !!!!!

Liefs van happyM.

niet te geloven...

Meisje, het komt echt allemaal weer goed, nog eventjes volhouden en ga je alsjeblieft niet schuldig voelen naar jezelf of je kindjes. Jij doet wat je kan en er gebeuren nu dingen die je gewoonweg niet kunt bevatten. Kijk maar niet terug en probeer van de momenten te genieten die er zijn. En vooral te vertrouwen op wat er komen gaat. De tijd komt niet meer terug en dat is zo vreselijk pijnlijk... ik denk dat jij over een poos, als je daar weer de kracht voor hebt een redelijk trauma te verwerken krijgt. Wees er op bedacht dat de gebeurtenissen nog zullen gaan spoken. Sorry voor dit stukje, maar ik weet nou eenmaal uit ervaring dat dit soort gebeurtenissen, als straks voor de buitenwereld alles koek en ei lijkt, nog kunnen gaan opspelen. Geef het dan aandacht en voor nu, leef bij de dag en heeeeeel veeeeeeel sterkte. Dikke kusss

Hai Esmé,

jeet wat vind ik dit ogelofelijk naar voor jullie!!
Telkens weer naar dat zh hobbelen geeft zo'n onrust en wat moet je je belabberd voelen.    Van bloedverlies wordt je al slap maar die hele toestand erom heen is heftig.

Misschien staat je hoofd er helemaal niet naar (wat ik mij wel heel goed kan voorstellen) maar MamaJes heeft wel een goed punt. Dit mag natuurlijk helemaal niet gebeuren.

Meid kop op, het kan (hopelijk) nu alleen maar beter met je gaan. Heel veel sterkte en een knuffel uit het hoge noorden!

Liefs Renske

Terug
Bovenaan