Net zwanger en misselijk

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben nu 5+ weken zwanger en sinds vorige week voel ik me de hele dag door misselijk. Ik kan werkelijk niks verzinnen waar ik echt trek in heb, alleen iets droogs en hartigs gaat nog het best (zit nu aan de zoute pepsels om half 10 ‘s ochtends) ?. Ik weet dat het erbij hoort en ben verder ook super blij, maar hebben jullie misschien tips voor pilletjes o.i.d. die goed werken!? En wie heeft hier ook last van en is net zo ver? Let me know ?</p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook heel erg misselijk geweest. Tot week 14. De hele dag door en veel dagen ook veel gespuugd.
Ik kreeg van mijn huisarts pillen maar dat hielp niet. Ik slikte mama compleet met visolie maar daarmee gestopt omdat de visolie me misselijk maakte. Smelttabletten foliumzuur ging ook veel makkelijker.
De ene dag at ik alleen vla en de ander dag alleen sultana ontbijtkoek of beschuitjes. Gemberthee werd mij geadviseerd. Schijnt heel goed te werken. Wel verse gember. Ik heb het 1 dag geprobeerd maar vind gember mijn hele leven al smerig en stinken dus kreeg het niet op. 
Eet kleine beetjes. Drink wel genoeg vocht!oh en mijn manager zei dat ze met acupunctuur direct ervan af was. Ik dacht ik wacht nog een week en dan ga ik dat ook doen, tot in week 13 het afnam. 
Succes en weet voor wat(wie) je het doet en uiteindelijk gaat het meestal weer over.  

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook heel erg misselijk geweest. Tot week 14. De hele dag door en veel dagen ook veel gespuugd.
Ik kreeg van mijn huisarts pillen maar dat hielp niet. Ik slikte mama compleet met visolie maar daarmee gestopt omdat de visolie me misselijk maakte. Smelttabletten foliumzuur ging ook veel makkelijker.
De ene dag at ik alleen vla en de ander dag alleen sultana ontbijtkoek of beschuitjes. Gemberthee werd mij geadviseerd. Schijnt heel goed te werken. Wel verse gember. Ik heb het 1 dag geprobeerd maar vind gember mijn hele leven al smerig en stinken dus kreeg het niet op. 
Eet kleine beetjes. Drink wel genoeg vocht!oh en mijn manager zei dat ze met acupunctuur direct ervan af was. Ik dacht ik wacht nog een week en dan ga ik dat ook doen, tot in week 13 het afnam. 
Succes en weet voor wat(wie) je het doet en uiteindelijk gaat het meestal weer over.  

Dankjewel! ?
O wow, dat beloofd nog wat...! ? Fijn dat jij er nu vanaf bent gelukkig! 
Ik probeer dus te spugen, maar het lukt me juist niet. Dus dan lucht het ook niet op. ‘s Ochtends is het wel extreem erg. Ik word er echt van wakker ook i.c.m. honger (wat het alleen maar erger maakt!). Had jij dat ook?
Foliumzuur slik ik al een poosje, maar dat maakt dus geen verschil. En de visolie is dan ook niet echt aan te raden denk ik...
Ik probeer wel heel de dag te blijven eten, juist ook om die honger te voorkomen inderdaad. En drinken ook. Het gekke is trouwens dat ik thee en water eigenlijk ook al misselijkmakend vind soms. ? Terwijl ik dat altijd drink! Gember vind ik ook echt heel vies, dus daar waag ik me maar even niet aan. 
Acupunctuur ben ik niet bekend mee, maar dat is ook het proberen waard inderdaad. Ik zie er wel een beetje tegenop hoor als dit nog heel lang gaat duren. ?
Dankjewel voor je reactie en hopelijk kun je er nu van gaan genieten! 

Hoi
wat een leuk nieuws

ik ben nu zelf 5 weken, zwanger van de derde
bij mijn vorige zwangerschappen hielp het mij om cola te drinken
ook de napoleon Citroën zuurtjes wilde wel helpen

succes

monique

Jij ook gefeliciteerd! 
Dat komt goed uit, die Napoleon zuurtjes heb ik toevallig in huis staan en ook al paar keer naar gepakt. Het meeste andere snoep vind ik ook niet echt lekker nu. ? 
En hoewel ik normaal nooit cola drink, ga ik die toch onthouden! 

Ik kan je aanraden om iets van crackertje of sultans of wat je dan ook lekker vind naast je bed te leggen zodat je meteen wat kan eten als je wakker word. Eet vooral wat je kan  verdragen. Je kan geluk hebben en dan word het rond de 13 weken (of eerder) beter. Ik ben 19weken en vabaf 5 alleen maar ziek en overgeven.
Ik ben nu wel gestart met acupunctuur. Wel pas 1 sessie gehad dus nog te vroeg om er iets van te vinden.
Zet m op 

Oh en die groene appels, granny smit schijnen in sommige gevallen te helpen
 Er zit eens stofje onder de schil 

Terug
Bovenaan