Net zwanger, en zenuwachtig...

Een tip voor de meiden welke net zwanger zijn. Als je tegen je verloskundige of dokter zegt dat je niet weet hoelang je zwanger bent omdat je altijd erg onregelmatig ongesteld bent dan krijg je gelijk een termijn echo. Zo had ik met 7 weken een echo en kreeg ik die van 12 weken ook gewoon...
Echter de echo van 7 weken is wel inwendig, dus houdt daar rekening mee! Het leuke is wel dat je een garnaaltje ziet en het hartje klopt al...

Meiden veel succes!

Gr amber 36,3
 
Hallo iedereen,

allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie -prille- zwangerschap. Wat superherkenbaar allemaal. Ik ben zelf ook net 5 weken zwanger en heeel onzeker, voel van alles en ben bang dat het mis gaat (en dat terwijl het mijn derde zwangerschap is)
Misschien komst het omdat ik (al) 37 jaar ben.
Wie heeft dezelfde ervaring/gevoelens ? Misschien kunnen we elkaar steunen.

Nou succes allemaal en geniet ze,
Karin
 
Ik herken die onzekerheid heel erg. Vraag me af en toe wel af of ik wel zwanger ben, heb dan zo de neiging om nog een test te doen! Had tot paar dagen geleden wel last van gevoelige tepels en wat krampjes in m'n buik maar ik ben nu alleen maar moe. En dan denk ik: nu al? Voel me zo'n aansteller... Maar m'n lichaam geeft het toch duidelijk aan. Kan dat al zo vroeg? Of heeft één van jullie dit ook?

Groetjes,
Janet
 
Hallo allemaal,

 Volgens mij is iedereen in het begin van de zwangerschap erg onzeker. Zeker de eerste 12 weken. Ik ben zelf nu 12 weken en 5 dagen en ik heb mijn eerste echo met 9 weken gehad. Dit was inderdaad een inwendige echo. Je hebt dan wel een duidelijk beeld!! Ook hebben we toen het hartje gezien.

Succes allemaal.

Liefs Willemijn
 
JEETJE, WAT HERKENBAAR ALLEMAAL.
SORRY, ZAL ME EERST EVEN VOORSTELLEN. BEN ESTHER EN 22 JAAR.
BEN NU ROND DE 8 WEKEN DENK IK. BEN VANDAAG NAAR DE HUISARTS GEWEEST EN DIE ZEI TEGEN ME DAT IK VOOR EEN ECHO BIJ DE VERLOSKUNDIGE EVEN EEN AFSPRAAK MOEST MAKEN 1 DEZE DAGEN IVM IK NIET ZEKER WEET HOE VER IK NU BEN DOOR MIJN ONREGELMATIGE CYCLUS.
HET IS ALLEMAAL HEEL VREEMD EN ONWERKELIJK. VOEL ME ZO GELUKKIG EN AAN DE ANDERE KANT BEN IK OOK ZO BANG DAT HET MIS GAAT MAAR GOED, GA ER NU GEWOON 100 PROCENT VAN GENIETEN EN GA ER OOK GEWOON VANUIT DAT ALLES GOED KOMT.
JULLIE OOK ALLEMAAL GEFELICITEERD EN VAN GENIETEN HE!

LIEFS ESTHER
 
Ik vind het ook zeer herkenbaar allemaal..

Ik ben ook net zwanger (afgelopen weekend test gedaan), en ik vind het zo verwarrende allemaal. Helemaal omdat het niet gepland was en eigenlijk perongeluk.
Ik ben dood zenuwachtig, loop dag en nacht te piekeren. Ene moment huil ik en voel me zwaar depressief en loop ik te piekeren en wat nu? hoe wil ik het allemaal gaan doen?
Ik moet werken en dus hoe doe ik dat met kinderopvang etc. Kan ik wel aan etc.

Ik put mezelf totaal uit op deze manier en die verwarring blijft.
Ik hoop dat het beter gaat komende weken....
 
Ik wil jullie even een hart onder de riem steken!!

De nare gevoelens zijn weg!!!!

Ik ben dolgelukkig met het nieuwe leven in mijn buik!!!

ZO in de war ik 2 weken geleden was, zo dolgelukkig ben ik nu.

Dus, dames, waarschijnlijk gaat het gewoon over. En ik ben echt een drama wat gevoelens betreft dus als dit bij mij goed komt, komt het ook bij jullie goed.

 
Hoi allemaal,

ben ik weer, bijna 7 weekjes zwanger onderhand. En op van de zenuwen want heb sinds twee dagen bloedverlies. Nog geen buikpijn dus dat geeft me nog hoop maar heb maar wel even met de vk gebeld en ik mag maandag voor een inwendige echo... Oh ik hoop zoooo dat het goed gaat!

Hoe gaat het verder met jullie? Went het idee al?

Liefs
 
Terug
Bovenaan