net zwanger maar enorme kramp onder in buik

he damens

ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben. vanacht ben ik de hele nacht wakker geweest van enorme krampen onder in mijn buik. weet iemand wat dit kan zijn.

x kim
 
Een licht krampend gevoel kan er bij horen, er verandert namelijk een hoop daar! Helaas heb ik zelf de ervaring dat als er heftige krampen zijn waar je niet van kan slapen dat het dan meestal niet goed is...

Vraag het anders even aan een verloskundige!

Succes!
 
hoi betty

ik heb bloed laten prikken en ik ben harstikke zwanger en nu moet ik vammiddag toch even een echo laten maken om te kijken of ik wel op de juiste plek zwanger ben. de pijn is nu helemaal verdwenen dus het is erg vreemd wat er allemaal met je lichaam gebeurd.

x kim
 
Ook ik heb krampen, deze voelen alsof je heel lang niet naar de wc bent geweest om te plassen en als je dan eindelijk kunt dan krijg je ook zo'n steken. Ik kan dan ook niet op mijn kont zitten. Nu ook weer nergens last van, heb het nu 2 keer gehad. Ook 1 echo gehad, maar ze konden nog te weinig zien. Dinsdag moet ik terug! Jij succes!
 
Het kan ook van het innestelen komen! Of van het uizetten van je baarmoeder.
Als het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is gaat de pijn niet over maar wordt eerder erger. Ik denk dus dat alles goed zit...

Laat je het ons weten!

gefeliciteerd trouwens!
 
Terug
Bovenaan