net zwanger maar enorme kramp onder in buik

Dat snap ik. Nou ja, één zekerheid: met 42 weken ben je zeker aan de beurt...

Maar ik hoop natuurlijk eerder. Sterkte met de laatste loodjes.

Wenser
 
Jeetje ik dacht laat ik eens op zoek gaan naar Wenser, en wat zie ik nu iedereen is zwanger die op het ander forum zat, behalve ik dan, heb ook een tijd neits laten horen van me, misschien wel zelfbescherming.

Maar ten eerste allemaal gefeliciteerd allemaal. Voor degene die me niet meer herinneren, wendy moeder van een dochter van ruim 3 en nog steeds bezig voor kindje 2, ben al 2 jaar en 4 mnd bezig, heb 4iui gehad en 1 maand heeft het ziekenhuis verprutst anders hadden we er 5 gehad, kan neit wachten tot ivf. Want dit heeft geen zin.
Dus ik hoop wel dat ik jullie dit jaar toch nog een keer goed nieuws kan vertellen.

Maar hoe is het met iedereen???????????

Gr Wendy
 
Ik ben nu een kleine 5 weken zwanger en vanwege heftige krampen in mijn onderbuik gisterochtend en afgelopen nacht ben ik net naar de huisarts geweest. Het is mijn 1e zwangerschap en aangezien ik niet weet wat ik kan verwachten maakte ik me toch wel zorgen. De huisarts dacht eerder aan innestelingspijn dan aan iets ernstigs, met name omdat ik verder geen ontstekingswaarde in mijn urine had (potje ingeleverd), geen bloedverlies heb en de pijn ook weer wegtrekt.
Het advies is nu maar afwachten en als het erger wordt weer contact opnemen...
We gaan maar uit van het positieve!
Groetjes!
 
 
 
 
Hallo Kim,
ik had in het begin ook heel erg veel last van kramp. Nog voor ik de test kon doen wist ik al dat ik zwanger was, ongeveer 1 week na bevruchting begon de kramp en dit hield aan tot week 5 á 6. Zal waarschijnlijk komen door innestelling en/of uitzetten van de baarmoeder. 
Voor mij voelde het alsof ik ongesteld moest worden, maar dan 10x erger. 
Ik maakte mij ook behoorlijk zorgen omdat de vorige zwangerschap, waar ik dezelfde kramp had, eindigde in een miskraam. Maar dit hoeft dus niks te betekenen!
 
Ook ik had elke zwangerschap de eerste weken heel veel last van buikpijn en menstruatiekrampen. Als je een gevoelige baarmoeder hebt voel je dat je baarmoeder aan het veranderen is... vandaar de pijn..hoeft helemaal niks ergs te betekenen.
 
Ik had de eerste weken enorme buikpijn. Dusdanig dat je midden in de nacht toch maar in een warm bad gaat liggen, omdat je het even niet meer weet. 
Was bang dat ik op de verkeerde plaats zwanger zou zijn (buiten baarmoedelijke zwangerschap), gelukkig was dit niet het geval.
Wat was het dan wel? Bij mij zat er een flinke hoeveelheid vocht achter mijn baarmoeder. Hierdoor hadden baarmoeder en darmen het niet lekker meer... Ging met rust gelukkig vanzelf over, al had het ook een voorteken kunnen zijn van een miskraam... Spannende weken dus!

Voor iedereen die met twijfels en angsten zit en dit ooit leest:
Ik zou in dit soort gevallen niet naar de huisarts, maar de verloskundige bellen (het liefst een praktijk met eigen echo apparatuur) en gewoon even een vroeg kijkje laten nemen, heb je meteen duidelijkheid!
 
Hey iedereen , 
ik weet sinds vrijdag ook dat ik zwanger ben. 
ook ik heb enorme buikkrampen , het gaat wel over na paar minuten. Maar kan hevig zijn. 


groetjes 
 
Terug
Bovenaan