net zwanger maar enorme kramp onder in buik

hallo ladies,

Ik weet sinds vandaag "zeker" dat zwanger ben en heb ook van die vreselijke krampen in me onderbuik.... het lijkt wel of ik ongesteld moet worden, maar dan iets erger. het zal er wel bij horen. dit is mijn eerste zwangerschap en zou nu 5 weken zwanger zijn

groetjes Chantal
 
hallo ladies,

Ik weet sinds vandaag "zeker" dat zwanger ben en heb ook van die vreselijke krampen in me onderbuik.... het lijkt wel of ik ongesteld moet worden, maar dan iets erger. het zal er wel bij horen. dit is mijn eerste zwangerschap en zou nu 5 weken zwanger zijn

groetjes Chantal
 
Ha Hummer,

Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat de echo heeft laten zien dat alles goed is. Het kan zijn dat je last hebt van je baarmoeder, er moet nu natuurlijk vanalles gaan groeien.

Groetjes, Esk (40 w, 3 d)
 
hallo meiden

nou mijn bloed onderzoek was helemaal goed. de waarde van het hormoon gaf aan dat ik al een dag of 4 verder ben dus al op dag 10 mijn eisprong gehad. er was een zwart stipje te zien en alles was goed. de pijn die ik had zou van het vocht kunnen komen rond mijn baarmoeder. ik heb hormonen gespoten dus daar kan het vocht van zijn.

ik ben helemmal blij maar het blijft toch spannend. waren de eerste weken maar voorbij!!!!

succes iedereen x kim
 
Goed zo, goed bericht. Ik had je ergens anders al gefeliciteerd met je zwangerschap en las met ingehouden adem mee, maar dit is positief nieuws. De eerste weken zijn vreselijk he, ik weet het nog wel.

Esk, jij bent 3 dagen over tijd... spannend hoor. Hou je t nog vol dat wachten (na al die tijd al hebben moeten wachten)? En hoe gaat het met de kwaaltjes?

Ik zit op 37w4d. Ben benieuwd wanneer mijn kleintje zich meldt. Veel sterkte met de bevalling en hopelijk laat je daarna nog eens wat horen ;-)

gr.
wenser
 
@ Wenser, inmiddels al 40 weken en 5 dagen... het wachten wordt moeilijker... het voelt ook een beetje oneerlijk, hebben we al zo verschrikkelijk lang moeten wachten en nu wacht ik nog steeds... kwaaltjes heb ik bijna niet, af en toe een wat hoge bloeddruk en veel vocht vasthouden, maar verder mag ik niet klagen. Begin wel steeds minder mobiel te worden en ben zwanger zijn wel beu nu. Maar dat is ook normaal zo tegen het einde...

Groetjes, Esk
 
Dat snap ik. Nou ja, één zekerheid: met 42 weken ben je zeker aan de beurt...

Maar ik hoop natuurlijk eerder. Sterkte met de laatste loodjes.

Wenser
 
Terug
Bovenaan