niet durven praten

nee niet alicia, maar ik..
ik durf niet tegen mijn vriend over een 2e te beginnen al weet de hele omgeving het al wel in de hoop hun hem iets zouden zeggen maar nee die houden het stilletjes.

pff en hoe langer ik het uitstel hoe lastiger het word.
ik denk dat ik er maandag over begin als hij werken is gewoon via whatsapp.. kan het niet anders.

hij denkt er namelijk heel anders over dan dat ik doe.
en ik vind het zo vervelend dat elke week 3 keer aan te moeten horen maarja als je er niks van durft te zeggen :(

hebben jullie tips?

Wij hebben het er gewoon over gehad.. Mijn man is er over begonnen dat toch wel graag een 2de wou en door maanden heen is er een concrete planning gekomen..

Waar ben je bang voor nee heb je ja kun je krijgen..
als je er niet over praat hoe moet je vriend er achter komen hoe je er over denkt

Je moet denk ik toch gewoon alles kunnen zeggen tegen elkaar in een gezonde relatie??
Als ik zoiets zou doen via de whatsapp als ie aan het werk is dan word tie echt woest en TERECHT!!
Probeer samen tot een compromi te komen.

Sucses!

gewoon savonds als je met zijn 2-en op de bank zitten en alicia naar bed is.
Gewoon rustig beginnen...en kijken waar het gesprek eindigt, het allerbelangrijkste is dat je rustig blijf wat zijn antwoord ook is.

naja mijn vriend is er een ster in om mij de grond in te stampen.
hij begrijpt t daarom als ik het in een brief doe of in whatsapp al een berichtje geef. dan kan ik ook aangeven hoe ik graag het gesprek wil hebben en niet daat ie mij meteen aanvalt

Hoezo denkt hij er heel anders over dan jIj.
bedoel je dat hij geen tweede wil????
En ik denk ook niet dat ik het in een whatsapp zou vrgaen. wel kunje aangeven dat je graag iets met hem wil bespreken.
maar een onderwerp als dit zou ik toch face to face doen.
En inderdaad, mocht je vriend inderdaad geen 2de willen (op dit moment, misschien veranderd het nog wel) dan zul je je daar bij neer moeten leggen.

ps; ik vind het wel wat raar dat je van je vriend zegt dat ie er een ster in is om je de grond in te stampen.
klinkt niet echt lieflijk.

jawel hij wil wel een 2e. maar pas wanneer ik werk heb.
en ik denk der dan anders over want als ik net werk heb dan ben ik 70% kans na mijn verlof mijn werk kwijt of word het contract niet verlengt.

ja hij weet dat ik erg kwetsbaar ben alleen houd hij daar niet bepaald rekening mee als we een gesprek hebben

Terug
Bovenaan