niet durven praten

Misschien heeft hij daar wel gelijk in, als jij werkt komen er 2 inkomsten binnen waardoor je even harden kan sparen, want kindjes zijn niet gratis.
En je bent nog jong zat!

Ik zou het liefst nu ook beginnen voor een 2de maar dat zit er even niet in, pas als ik zeker weet dat ik volgende jaar weer kan werken (ik werk in seizoen van april tm eind oktober) dan pas kunnen we gaan kijken of het mogelijk is, financieel gezien.

misschien moet je het eens van zijn kant bekijken...

in de kinderopvang zijn ze heel gemeen qua verlengen contract. je krijgt 3x jaar contract dan word je voor 3 maanden ontslagen en krijg je weer 3x jaar contract ga zo maar door. je komt daar nooit aan een vast contract de kans is ruim 70% dat je er tijdens je verlof uit ligt

Ik denk dat dit iets is waar je samen met je vriend uit moet zien te komen...
Laat hem naar jouw verhaal luisteren, maar luister ook naar zijn visie/verhaal in jullie situatie.

succes!

Ik kan je vriend wel begrijpen. Het is niet niks, een tweede kindje. En zeker met 1 inkomen niet. Wat doe je als je, net als ik nu, speciale voeding moet die niet vergoed wordt? Koen kost ons op dit moment aan verzorging alleen al 350€. Zonder het sparen of kleding geteld. Dus alleen luiers, medicijnen en voeding. Maar je zult er toch echt met z'n tweeën voor 100% achter moeten staan. Anders gaat het helemaal niet werken. Dus alle moed verzamelen en toch een gesprek aangaan. Ik zou het zeker niet via de telefoon doen.

@Supertje, het idee van mij is dus dat zodra dat ik weer lichamelijk kan partime ga werken. of er nou een 2e komt of niet ik ga partime werken.
als ik de moed bij elkaar kan verzamelen ga ik proberen er vanavond wat over te zeggen

ja ik weet het maar weet je wat t is. martin begint beetje chaggie te worden na 4 weken thuis zitten.... en dat zeg ik hem dan en dan draait ie t allemaal om naar mij

Misschien heb ik iets gemist maar waarom is hij 4 weken thuis geweest?
Ik snap best dat je het via whatsapp wilt zeggen. Ik ben zelf niet zo goed met woorden dus mijn man begrijpt me dat als ik ergens mee zit dat ik dat via chat met hem bespreek.
Begint hij maandag weer met werken? Zo ja, dan zou ik een paar dagen wachten totdat hij weer in zijn ritme zit.
Ikzelf werk trouwens (ook) niet, wij moeten alles van 1 inkomen doen, maar gelukkig kunnen wij ons dat veroorloven (nog).
Veel succes

Terug
Bovenaan