niet durven praten

ja vanwege vakantie.. hij heeft een week extra. ja wij kunnen het ons ook best veroorloven. we betalen zo'n 400 hypotheek en dan natuurlijk nog gas water licht. nou das ook niet veel (gebruiken onder het minimum xD) en hij verdient 1800 per maand en ik verdien 600 studiefinanciering en 120 euro stage vergoeding. en aangezien we heel veel kleertjes al hebben. echt ongelofelijkveel onzijdige kleding.. bedje en alles hebben we ook aangezien alicia al helemaal in het grote bed slaapt. rest is afgebroken...

ben benieuwd of je er nog over bent begonnen en hoe het gesprek is gegaan. kijk of je het nou face to face doet of via whatsuo je zult er toch een keer over moeten beginnen. als jij denkt dat whatsap het beste werkt zou ik dat doen, iedere relatie is anders. sterkte ermee

Dat is misschien wel wijs om dan even te wachten. En als je lichamelijk ook al niet lekker in je vel zit, is een zwangerschap ook niet echt verstandig. Het vergt toch veel van je lichamelijk en geestelijk. Het is ontzettend leuk een 2e kindje, maar moet zeggen dat ik aardig uitgeput ben.

Terug
Bovenaan