Jeetje dames, wat een reacties allemaal.
@MMdJ: Tuurlijk is het ieder zijn eigen beslissing wanneer je het vertelt. Alleen wisten wij dat we het bij bepaalde mensen niet voor ons konden houden. Ik ben ook recentelijk gestopt met roken, dat viel nogal op....Bedankt voor je zegen!
@Jolanda1983: We doen het inderdaad voor onszelf. Mijn moeder betekent veel voor mij, ik had graag gewild dat zij erachter stond, me zou steunen.
@Kleutermama: Ik ga de hele tijd die erom heen zit niet eens verpesten! Wij genieten nu al, van de klustijd, van het praten erover en van de toekomst die ons hopelijk te wachten staat. Jij succes!
@Keanosmama: Bij ons zou het kindje ook zo welkom zijn. Als ik eenmaal zwanger ben, zullen die scheve gezichten me niet zoveel meer deren denk ik. Ik zou alleen graag willen dat m'n ouders me nu al steunen, ipv pas als het kindje zou komen.
@vieguh: ik ben idd altijd al een ouderskindje geweest.Bedankt voor je leuke reactie.
@b9vrouw: Ik geloof dat er bij mij in de tekst stond dat wij er klaar voor zijn, sorry als dat verkeerd begrepen is. Ik bedoel hiermee dat m'n vriend en ik toe zijn aan een volgende stap, dat we graag een kindje willen.
@SabineF: dankje, we gaan er ook zeker voor! Als we zwanger worden zullen we het in de omgeving ook pas na 3maanden vertellen. Jij succes!
@Mommy3: Mocht het kindje eenmaal komen zullen m'n ouders ook wel trots zijn. Alleen zal het tijdens de eventuele zwangerschap toch moeilijk worden.
@Swiepie: Zoals ik al tegen b9vrouw zei, misschien is het verkeerd begrepen. Ik weet dat een kind een ontzettend mooi geschenk is, daarom wil ik het ook graag.
@Tamara: nee, maar ik vind het wel belangrijk wat mijn ouders ervan vinden. Bedankt, ik ga er zeker van genieten!!
Bedankt allemaal dames, voor jullie reacties.
Groet, Tes