niet ingedaald

Bedankt voor jullie reactie's!

Voel me soms wel een beetje een zeur hoor. Maar wil gewoon het beste voor mijn baby! Nog even over dat optrekken van je benen. Dat deden ze de vorige keren bij mij ook steeds. Maar nu dus niet. Vandaar dat ik dat raar vond. Ook omdat ze uit zichzelf geen reacttie gaf over de indaling. (had ze toch kunnnen terug lezen op mijn zwangerschapskaart) Maar goed, dat soort dingen bedenk ik me altijd op de fiets terug naar huis. Dus zo'n lijstje is een goed idee!

Groetjes!

Hoi Blabla...

Ik denk dat jouw uk gewoon al wel is ingedaald en voor de zekerheid idd dinsdag even vragen.
Mochten je vliezen breken ga voor de zekerheid liggen en bellen dan doe je het altijd goed voor je baby. Trouwens mijn vk zei dat je rustig de boodschappen kon afmaken en naar huis kon rijden, vaak heb je nog geen ontsluiting...
Trouwens als het nog niet vast ligt zal het theoretisch nog wel eruit kunnen schieten maar dat zal wel niet zomaar gebeuren, dat is net zoiets als het nu netjes met het hoofd naar beneden ligt maar nog niet ingedaald is dat het nog weer naar stuit kan draaien, het kan theoretisch maar in de praktijk gebeurt dat maar zelden.
Jij ook heel veel succes met je laatste loodjes wanneer ben je precies uitgerekend.
Ik 9 mei!
Liefs van mij.

Terug
Bovenaan