Niet kunnen wennen op kdv

Is je dagen wisselen een optie? Hier kozen we voor 2 losse dagen ipv aaneengesloten. We zitten op een kleinschalige opvang met maar 2 groepen die op een aparte verdieping zitten. Maar het slapen ging ook daar niet helemaal als thuis. Ze letten daar erg op vermoeidheidssignalen gelukkig, en nu ze 1 is leggen ze haar soms nog steeds 3 keer op bed. Nou dat hoef ik thuis niet te proberen, dat stadium zijn we al lang voorbij. Maar haar tankje is daar gewoon veel sneller leeg. Misschien helpt sneller op bed leggen wel, de vermoeidheidssignalen voor zijn. Mijn dochter sliep ook vaker wat korter daar. Dat is na een maandje of 3 wel verbeterd. Nu slaapt ze net als thuis 2 keer lang. Dus dat het moet wennen herken ik ook wel. 
Oh en hier wisselen de leidsters ook veel. Zeker nu met de coronamaatregelen.
 
Hi!
Ik zie dat je dit bericht echt al jaren geleden geplaatst hebt, maar ik zit in een vergelijkbare situatie en ben ontzettend benieuwd hoe het verder gegaan is?
Onze zoon is 6 maanden, gaat nu 2 maanden naar de opvang en lijkt zich er helemaal niet fijn te voelen. We brengen en halen hem de laatste dagen met buikpijn op en krijgen ook de indruk dat ze zich geen raad meer met hem weten. Het beeld dat ze bij de opvang schetsen is echt totaal een ander beeld van hoe wij hem thuis zien! We twijfelen of we moeten doorzetten of dat een andere plek met minder kindjes bijvoorbeeld beter past. Hopelijk geeft jouw verhaal inspiratie!
Alvast heel erg bedankt.
 
Terug
Bovenaan