niet meer gelukkig !!!

Hey meis...

Gaat ie een beetje???
Je bent allang niet meer geweest? Ben je al bevallen toevallig??

Nou meis ik hoop dat je je beter voelt dan een aantal dagen geleden!1

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Goedemorgen,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik 2 dagen heb moeten blijven
Maar helaas nog steeds geen bevalling!!
Ik had enorme buikpijn en kon niets meer doen
Dus ben toen opgenomen om wat extra pijn meidcatie te kunnen krijgen om zo de scherpe randjes weg te kunnen nemen
En ik moet zeggen dat het aardig heeft geholpen

Nu ben ik weer lekker thuis en word ik heerlijk verwend
alleen dat ik continue op bed moet liggen dat vind ik wel vervelend!!
Hihi en vooral nu het zulk lekker weer word
Maar ja ik kan ook heerlijk in de tuin liggen

Maar verders gaat het goed hoor
Goed gesorek gehad met manlief en hopelijk zijnhet gewoon mijn hormonen en ben ik er na de bevalling gewoon van af !!

Dikke kus

Zo meis, wat vervelend dan je 2 dagen in het ziekenhuis moest blijven, maar als het beter voor jou en de beeb is. Wat goed te lezen dat je je een stuk beter voelt en hopen dat het allemaal aan je hormonen ligt!

Een scheiding gun je niemand...

Hoe lang moet je nu nag als ik vragen mag?

Liefs,
Iloon (tiny love)

Fijn om te lezen dan je een gesprek heb gehadt met je man ..

Minder te lezen dat je in het ziekenhuis heb gelegen .. Nu ma hopen dat je thuis op je bealling mag wachten zonder al te veel gedoe en pijn

Heel veel succes met de laatste loodjes

Liefs anna

Hoi,

Wat vervelend om te lezen dat je in het ziekenhuis hebt gelegen maar misschien was dat wel net even nodig om je weer wat beter te voelen. Laat je maar lekker vertroetelen en ik hoop dat het nu elke dag wat beter met je gaat.
Blij om te lezen dat je met je man hebt gepraat. Is erg vervelend als je je zo rot voelt.

Geniet maar lekker van het weer.
Inge

Hoi Jolanda,

idd erg vervelend dat je in het ZH hebt gelegen. Maar gelukkig is alles goed met jou en de baby. Ik denk ook dat het ergens goed voor is geweest... Je hebt een goed gesprek gehad met je man, en das heel erg fijn, voor beide partijen.
Ik zou zeggen, probeer nog lekker te genieten van de tijd met zn 3tjes, want voor je het weet, is je kleine meid er.
Enne... Je klinkt een stuk positiever als in je vorige berichtje. Doet me goed!!!

Liefs Debby.

Hallo allemaal,Wat fijn dat we hier even kunnen praten over ons gevoel en relatie! Ik zie dat meer vrouwen last hebben van een ongelukkige relatie en daardoor zwangerschap... op het moment weet ik zelf ook echt niet waar ik in ben beland! We hadden altijd wel dingetjes in onze relatie maar nu ik vind t gewoon niet leuk om bij hem te zijn... en nu ben ik ook nog zwanger ook, wel gewenst want we gingen er voor samen... maar sinds ik zwanger ben heeft mijn vriend verteld dat ik zo vaak heb gezegt te twijfelen aan ons dat hij nu twijfels heeft... en dat kwam zo koud om me dak! Ik dacht ECHT! Precies nu ik zwanger ben! Voelde me echt zo rot! En eigenlijk zou ik nu de sterkste moeten zijn om te laten zien dat het wel werkt en dat wij dit kunnen! Maar dat ik ziek was de eerste maanden was ie al steeds weg, voor ze werk ( eigen zaak) en naar de kroeg en altijd afspraken... het maakt me echt kapot van binnen! En dan rookt hij nu ook nog eens veel! Waardoor ik m ook echt niet meer kan vasthouden of zoenen omdat ik er gewoon van over me nek ga! Ik weet niet meer wat ik moet doen! Me vader is aan t klussen bij ons boven voor de baby kamer want ook daar heeft ie geen tijd voor! Alles draait om de zaken... mijn hart is gebroken en t liefste vertrek ik gewoon... maar ik vind t zo erg voor ons kindje die komen gaat! En als ik ergens heen kan dan alleen naar me ouders want een eigen huis op t moment krijgen is onmogelijk en ik werk maar 3 dagen dus in dit huis blijven wonen is geen optie... maar hij zegt ook dat ie gewoon de vader is en dat ie gewoon bij de bevalling is! Zie t al voor me bij me ouders bevallen en dan komt hij daar heen om mij te steunen? Of gewoon om ze kind geboren zien worden! T voelt echt zo rot allemaal en ik kan m gewoon echt niet meer verdragen! Alles wat ie doet en wat ie niet doet! K had gisteren de hele dag gewerkt en hij was vrij! Gaat ie weer alsnog naar die zaken van m! Dat is altijd belangrijker! En vraag me straks af of ik nog wel een leven kan hebben naast ons kindje, want zijn dingen zijn toch altijd belangrijker! T is voor werk he en tja iemand moet t geld verdienen is t dan... echt t is zo vreselijk, hij weet me altijd wel weer op me plaats te zetten! Ik vind t zo erg dat ik t allemaal toe heb gelaten! Voor hem was ik een zelfstandige onafhankelijke vrouw die gewoon een eigen auto had en een fulltime baan! En nu... Mja langszaam zie ik wel dat ik dat misschien wel weer terug kan krijgen alleen die fulltime baan zit er niet echt in met een baby’tje! Ben soms zo radeloos en niks is echt leuk nu! Zelf met namen komen we er niet uit en kraakt ie alles af wat ik zeg maar zijn 1e naam moet t worden! Hij ziet geloof ik zelf niet hoe vreselijk hij is nu voor me! Hij breekt echt me hart!! Liefs! 

Terug
Bovenaan