Niet misselijk?!

Ik ben ondertussen 34 weken zwanger en misselijkheid is mij totaal vreemd! Ik was hier wel wat 'bang' voor omdat ik anders ook nooit moet overgeven of zo... Bang dat ik het niet zou voelen aankomen of weet ik veel. Maar dus, geen minuut, misselijk! :)

Morgen 14 weken en geen seconde misselijk geweest. Eigenlijk helemaal geen zwangerschapssymptomen gehad tot nu toe, alleen rugklachten maar dit komt niet 100% door de zwangerschap. 

Yep hier ook een geval van niet misselijk inmiddels bijna 25weken zwanger.. wel misschien in al die tijd 3ochtenden gehad waarbij er gal uitkwam.. maar dat had meer met stress te maken.. verder heerlijk chill. 

Ik denk dat misselijk zijn ongeveer 50/50 is voor zwangeren hoor! Mijn moeder en tantes en oma waren ook nooit misselijk! Heerlijk en lekker van genieten!

Yep hier ook een geval van niet misselijk inmiddels bijna 25weken zwanger.. wel misschien in al die tijd 3ochtenden gehad waarbij er gal uitkwam.. maar dat had meer met stress te maken.. verder heerlijk chill. 

Ik denk dat misselijk zijn ongeveer 50/50 is voor zwangeren hoor! Mijn moeder en tantes en oma waren ook nooit misselijk! Heerlijk en lekker van genieten!

Ik ben 26 weken zwanger inmiddels en de eerste 12 weken heel erg misselijk geweest, eigenlijk iedere dag wel. En geloof me, je voelt je misschien inderdaad ''wat meer zwanger', maar ik denk dat het alleen maar fijn is voor jullie allebei als je gewoon lekker al je eten binnenhoudt en nergens last van hebt ;) 
Dus gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet van het gebrek aan misselijkheid?

Terug
Bovenaan