Niet misselijk?!

Bijna 35 weken en helemaal niet misselijk geweest. ? Misselijkheid en andere symptomen zegt niets over hoe goed je zwangerschap gaat. Het is een reactie van de lichaam op de hormonen waardoor je klachten als bijvoorbeeld misselijkheid krijgt. 

Hier ruim 16 weken zwanger en ook geen seconde misselijk geweest. Ga lekker ontspannen, genieten en goed voor jezelf zorgen. Dat is op dit moment het beste wat je kan doen voor jou en je baby! 

Ik maakte me in het begin ook zorgen waarom ik nou niet misselijk was, zoals de meeste vrouwen. Ik ben inmiddels 22 weken en nooit echt misselijk geweest. En alles ziet er prima uit.
Dus geniet van je zwangerschap! ?

Ik ben nu 11+1 en ben eigenlijk alleen misselijk geweest de eerste week toen ik in curacao was. Maar denk dat dit aan de warmte lag. Daarna nergens last van zelfs geen andere kwaaltjes en alles gaat goed!
En gefeliciteerd natuurlijk!

Dat is zoals je al wel kan lezen per persoon verschillend.
Ik ben momenteel 33 weken en ik gebruik, al vanaf 9 weken, nog steeds dagelijks emesafene van de huisarts tegen het overgeven. Echt geen pretje!! ?
Probeer je niet teveel zorgen te maken en vooral te genieten dat je niet misselijk bent en dat jullie kindje het zo goed doet. 

Terug
Bovenaan