Niet naar de peuterspeelzaal?

Hoi, ik zou zeggen kijk naar je kind en naar je zelf. als je thuis geniet, blijf dan lekker genieten. Doe ik nu ook. Mijn ouste 2 zijn wel geweest. Bij de oudste deed ik het voor mij. Bij de 2e voor haar. Ze had veel uitdaging nodig. Onze 3e ging niet en nu is de 4e 2,5 jaar en ben ik vrijwilligr op de psz en neem ik hem mee als het mijn beurt is. 1 x pper 3 weken.
 
Mijn zoontje (bijna 3) is afgelopen maandagmiddag en vanochtend voor het eerst naar de PSZ geweest en afgelopen maandagmiddag mocht ik er bij blijven.

Hij vond het in één woord GEWELDIG!! Wat heeft dat kind genoten zeg!! Ik kreeg er bijna tranen van in mijn ogen om te zien hoe hij genoot.  (Ben ook zwanger dus zullen ook wel de hormonen zijn...).

Hij is wel heel open en sociaal en erg gericht op andere kindjes. Hij heeft weinig kindjes in zijn buurt normaal dus ik ben echt helemaal blij met onze keuze om hem daar heen te laten gaan.

Het is dus inderdaad echt geen KDV. De tijden zijn er ook niet naar en je moet voor het PSZ gewoon betalen en krijgt niets terug van de belastingdienst etc. Het is echt puur een goede stap voor zijn of haar ontwikkeling en voorbereiding voor school.

Maar ik ben het er mee eens dat ieder dat voor zich moet weten. Ik ben in ieder geval blij dat wij deze keuze hebben gemaakt...

Groetjes,
Rosanne
 
Terug
Bovenaan