Niet of toch wel zwanger??

RoryL

New member
Hello Ladies,

Sinds eind vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Ik ben daarna gewoon iedere maand ongesteld geworden. Cyclus varieert wel, maar niet meer dan drie dagen. Ik ben 12 juli voor het laatst ongesteld geworden. Afgelopen donderdag (6 augustus) werd ik opeens heel erg misselijk, een weeïg gevoel in mijn onderbuik en meer maagzuur, maar dat was vrijdag vrijwel weer over. Omdat ik wel echt het gevoel had dat ik zwanger was, heb ik zondag een zwangerschapstest (Kruidvat) gedaan. Negatief… Maar ik werd niet ongesteld en ook de symptomen die ik krijg als ik ongesteld moet worden bleven uit. Gisteren toch maar even ClearBlue Digital test gehaald. Toen ik gisteren vanuit mijn werk terug naar huis reed kreeg ik ineens onwijze krampen (steken) in mijn onderbuik, dus ik dacht ik word toch ongesteld. 's-Avonds kreeg ik opeens hele pijnlijke borsten waar ik normaal gesproken geen last van heb. Vanochtend nog niet ongesteld dus toch maar weer een test gedaan (ClearBlue), maar helaas weer negatief. Herkent iemand dit? Een kindje is meer dan welkom en aangezien ik nog niet ongesteld ben geworden maar de tests negatief zijn duurt het wachten zooo lang. Heb het gevoel dat ik een beetje "vast zit". Ik wil me erbij neergeleggen dat het deze maand niet raak is, maar omdat ik nog niet ongesteld ben geworden kan ik ook niet verder en blijft er toch nog een beetje (misschien tegen beter weten in) hoop bestaan.
 
laten bloedprikken. Ik heb precies hetzelfde en ik krijg vanmiddag uitslag. De dokter denkt dat ik tussen 3 en 5 week zwanger ben en dan werkt de test niet en de bloedtest wel
 
Probeer eens een kruidvattest. 2 voor 5 euro. Veel gevoeliger dan de CB digital. Het is onzin dat een test tussen de 3 en 5 weken niet werkt. 3 weken kun je niet eens spreken van een zwangerschap nog. Ook met een bloedtest komt er dan weinig of niks uit. Bij 5 weken werkt een urinetest prima. Enkele hoge uitzonderingen daar gelaten.
 
indd een test zou het in het algemeen gewoon moeten laten zien ma 5 weken.. dus wacht nog is een week en probeer het nog eens als de menstruatie ee nog niet is natuurlijk..

ik weet niet of je er veel mee bezig bent of veel stress hebt? want dat kan een menstruatie ook wel is uitstellen  of uit laten..



succes hoop dat je toch zwanger bent
 
Bedankt voor jullie reacties!

@kimberly016: wat was de uitslag van het bloedprikken?

@supertje: de test van de Kruidvat heb ik bij de eerste keer testen gebruikt. Deze test was toen ook negatief.

@gebruiker187888: Ik ben nu alleen wat gespannen ivm het afwachten.

Er zit niets anders op dan gewoon verder afwachten en over een week nog eens testen als er niks is gebeurd...

Toch wel opluchting om hier je verhaal kwijt te kunnen. Onze familie en vrienden weten van niks dus kan er niet me ei bij hun kwijt.

 
hoi JJ1989,

ik heb precies het zelfde als jou, ben 10 juli voor het laats ongesteld geworden. En heb ook 2 negatieve testen 1 van kruidvat en de anders van clear bleu!! ook pijntjes zoals bij de menstruatie maar die blijft voor alsnog uit. Spannend!! ik doe er weer ééntje over een paar dagen.
 
Hee lovelystephanie!

It sucks om in zo'n onzekere periode zitten! Hopelijk is je volgende test wel positief!
 
Hey dames,

Ik zit met precies hetzelfde momenteel. 12 juli ook voor laatst ongesteld geweest. En gisteren begonnen ineens de krampen. En vandaag ontzettende pijnlijke borsten . Egt heel de dag met sport beha gelopen.  Heb vanmorgen een test van de action gedaan en had een licht streepje. Toen naar de winkel gereden en cb gehaald. Maar die zei niet zwanger. Ondanks dat er 2 strepen zichtbaar waren op de test.

Leef met jullie mee. En ondertussen maar afwachten en later weer proberen.

 
Terug
Bovenaan