Niet of toch wel zwanger??

Hoi AshleyLeilany,

Wat vervelend dat de huisarts geen bloedtest wil doen! De ene is daar sneller toe bereid als de ander. Ik snap dat je ongeduldig bent hoor! Je zit toch in de onzekerheid! Ik zou (als je volgende wek nog steeds niet ongesteld bent geworden) toch weer contact opnemen met de huisarts, vooral ook omdat je al een jaar gestopt bent met de pil, en dan toch aangeven dat je toch graag een bloedtest wil laten doen. Ik laat mezelf ook altijd gemakkelijk uit het veld slaan hoor, maar soms kan het weleens helpen als je je aan je standpunt vasthoudt.

Succes!
 
Ja heel herkenbaar.  Vanmorgen bloedtest gedaan. Ben ook bijna 2 weken overtijd en dit is pas mijn 2e cyclus.  Eerste was gelijk 30 dagen en voor ik aan de pil zat was ik ook altijd super regelmatig (gelijk na de 1e menstruatie in mijn leven).  Ik heb alleen assistente gesproken en die zei gelijk: je kan een formulier ophalen voor bloed te prikken dan heb ik in ieder geval zekerheid.

Ik heb wel zelf om een bloedtest gevraagd maar ze reageerde dus gelijk heel fijn. Raar dat sommige huisartsen daar zo moeilijk over doen. Je wilt toch weten waar je aan toe bent. Zou zeker volgende week nogmaals bellen (als je vaak genoeg belt dan zijn ze je misschien vanzelf beu en krijg je toch een test)
 
Bedankt voor de reactie dames!

Gisteren toch maar weer gebeld en gevraagd of ik bloed kon prikken. Daarna meteen geweest. Nu 2 a 3 werkdagen wachten op de uitslag. Ben zo benieuwd!

Ik houd jullie op de hoogte xx
 
Donderdagochtend had ik dus bloedtest gedaan en vrijdagochtend belde de assistente zelf al. Ben niet zwanger.ik ben nu 3 maanden geleden gestopt met de pil en de eerste cyclus was maar 30 dagen. Toch dacht ze dat het kwam omdat de menstruatie nog niet echt op gang is gekomen. Kan in de eerste periode heel onregelmatig zijn (ookal begon het wel regelmatig)  en zelfs enkele maanden weg blijven. Hoop dat ik snel weer ongesteld ben dat we weer door kunnen ;-)
 
Jammer Zonnebloem86! Je hebt in ieder geval nu wel zekerheid. Hopelijk kan je snel aan de volgende ronde beginnen!
 
Hoi allemaal!

Wat spannend voor iedereen! Ik ben eind april gestopt met de pil cyclus is heel onregelmatig (40-40-30) en nu zit ik dus al op 48 dagen, heb dag 44 clearblue test gedaan maar die gaf al na 2 seconde negatief aan! Heb wel aantal symptomen zoals rugpijn wat ik normaal nooit heb ook niet met menstruatie, gevoelige tepels en mijn buik is ook heel erg opgezet! Heeft er iemand misschien nog advies ik hoor het graag!
 
Terug
Bovenaan