Niet of toch wel zwanger??

Hooi tuinkwebbel,

Dat is raar dat er wel 2 streepjeskomen, maar dat er stond dat je niet zwanger bent. Misschien dat je HCG hormoon nog niet hoog genoeg is. Inderdaad later nog een keer proberen. Misschien dat je dan meer duidelijkheid krijgt.

Ik heb vanochtend, op advies van huisarts, nogmaals getest, weer negatief :-(. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat de moed mij nu behoorlijk in de schoenen zakt.Sinds donderdag (even vieze details) meer afscheiding, eerst licht maar nu al wat donkerder bruin. Als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben geworden dan moest ik contact opnemen met de ha om bloedtest te doen. Ergens heb ik nog steeds hoop, maar ik weet ook dat de realiteit anders uit kan pakken en dat ik gewoon ongesteld wordt.
 
m'n bloedprikken was zoals ik gewend ben negatief....maar dit had ik met m'n beide kids ook dezelfde week toendertijd werd ik naar de gynaecoloog gestuurd en bij de oudste bleek ik 23 week zwanger te zijn en met de jonste 16 week zwanger terwijl het bloedprikken zei dat ik het niet was...dus ik geef @supertje gelijk ik vind dat bloedprikken ook niet bepaald werkt....ik ben nu al 8 week overtijd
 
Jammer dat je nog niks wijzer bent geworden Kimberly016! Heb je wel een doorverwijzing gekregen voor een echo? Hopelijk krijg je snel meer zekerheid!
 
@ kimberly ik zou wel aandringen op een doorverwijzing naar de gyn. Beetje vreemd van je huisarts om je zo te laten lopen. En anders zelf even bellen en de situatie uitleggen.
 
Goedemorgen,

Ik heb een vraag, Vandaag zou normaal mijn menstruatie op gang moeten komen. Maar hij is uitgebleven.

Ik heb ongeveer 1,5 week geleden donker(bruinig)bloed verloren, Dat duurde 2 dagen.

Nu heb ik sinds 3 dagen last van de volgende kwaaltjes :

- Pijnlijke tepels.

- Misselijke met vlagen de gehele dag (ochtend het ergste).

- Flinke hoofdpijn.

- Gerommel in mijn onderbuik (anders dan menstruatie gevoel).

Vanochtend heb ik test gedaan en die was negatief. Zou ik toch zwanger zijn of niet? Mijn vriend en ik willen het zo graag en ieder keer die negatieve testen frustreren ons. Wat denken jullie? Wanneer zou ik dan kunnen testen??

Groetjes,

ProudMomOf3Kids
 
Hoi,

Ik zit ook in een onzekere periode. Februari dit jaar gestopt met de pil, na ong. 2 jaar. Mijn cyclus was daarna +/- 4 weken. In mei heb ik hem nog 1 keer geslikt (om m'n menstruatie iets eerder te laten komen). Daarna bleef mijn menstruatie bij 4 weken uit. Na 1 week over tijd getest, maar deze was negatief. Wel een aantal symptomen, zoals last van pijnlijke borsten, maar niet misselijk ofzo. Nog 1 week daarna (toen 6 weken na vorige menstruatie) ging ik toch menstrueren. Maar nu zit ik inmiddels op 3 weken over tijd (uitgaande van 4 weken cyclus). Ik weet dat dit evt. kan komen door het stoppen met de pil. Ik heb verder ook nog steeds niet veel symptomen, maar ik ben wel al weken doodmoe ('s morgens kan ik me bed niet uitkomen en slaap ik regelmatig door m'n wekker heen en word ik wakker van m'n partner). Verder ook veel last van stemmingswisselingen. En ik heb opeens best wel een buikje... begon ong. 3 weken geleden, want ik dacht, dat komt omdat de menstruatie eraan komt, en dan is mijn buik wel vaker iets opgezet, maar nu gaat het dus niet meer 'weg'. Al diverse testen gedaan, maar zijn allemaal negatief. En ik ben ook nog steeds niet misselijk ofzo. Ik dacht in eerste instantie ook dat ik gewoon wat aangekomen was, en ben de laatste 2/3 weken dus ook minder gaan eten, maar ondertussen kom ik wel aan...
Vandaag ben ik bij de huisarts geweest, na vorige week met de assistente gebeld te hebben en m'n verhaal bij haar gedaan. Mijn huisarts geeft aan dat ik niet zwanger kan zijn en dat het gewoon door het stoppen van de pil komt. En ik nu maar gewoon even moet bij houden hoe me cyclus gaat lopen. Maar ik ben er nog steeds niet gerust op en zeker van. Ik blijf me afvragen is het wel of niet zo?! En weet ook niet goed wat ik nu moet doen, kunnen jullie tips geven?
 
Hoi gebruiker866072,

Als je volgende week nog steeds niet ongesteld bent geworden, kan je misschien vragen aan je huisarts of hij toch een bloedtest wil laten afnemen. Dan heb je misschien meer zekerheid...

Succes!

 
Hoi meiden!

Wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik probeer er niet veel mee bezig te zijn, maar je kent het wel.. Toch denk je er de hele dag aan.

Nu een jaar gestopt met de pil. Mijn cyclus is redelijk regelmatig.. Ongeveer 29 a 30 dagen. Verschilt nog wel eens een dag maar komt niet vaak voor. Nu was mijn laatste menstruatie 12 juli en ben ik tot nu toe nog niet ong geworden. Ben dus bijna 2 weken overtijd inmiddels. Toen ik 7 dagen over tijd was heb ik gebeld met de doktersassistent na een negatieve test. Ze gaf aan nog even te wachten en na een aantal dagen weer te proberen. Nu na nog een negatieve test weer gebeld. Heel raar verhaal.. De dokter zegt dat ik na 2 a 3 maanden maar weer aan de bel moet trekken mocht ik nog niet ong zijn?! Vind ik petsoonlijk heel laat, maar goed. Hij zegt dat een bloedtest waarschijnlijk ook negatief zou zijn?? En dat het kan dat mijn cyclus onregelmatig is omdat ik gestopt ben met de pil...(al een jaar!)

Misschien ben ik te ongeduldig.. Wat vinden jullie? Als ik zo lees mogen de meeste vrouwen van hun dokter toch al snel een bloedtest doen of worden doorverwezen naar de gyn.

Groetjes! Xxx

 
Terug
Bovenaan