niet terecht kunnen bij de HA

Hoi Frieda,

Echt kei vervelend allemaal maar fijn dat ze op je werk zo meedenken. En ik zou inderdaad meteen om 17.00 de post bellen. Als je daar zegt dat ze niet plast en niks binnenhoudt mag je meteen komen. Maar hier bij de post zeggen ze altijd dat als ik het zelf niet vertrouw ik echt direct langs mag komen want ze gaan er hier altijd van uit dat je moedergevoel klopt. Alleen mag ik om die reden ook altijd naar mijn huisarts. En dat is dus vervelend dat die assistente zo raar doet. Sterkte nog voor de middag en laat je nog even weten wat ze op de post zeiden?

liefs Linda

Dyary heeft het ook gehad.
Als je bij haar buikje net boven de luierrand haar vel vastpakt en dat zachtjes omhoog trekt, blijft het een beetje staan is ze aan het uitdrogen en trekt het gelijk weer glad, is het nog niet zover.

je kan ook haar onderlip naar beneden trekken en dan aan de binnenkant van haar lip kijken of het nog vochtig en roze is. Is dat niet het geval dan direct hulp zoeken.

Huilt ze nog met tranen?!

succes,
Channa
ps. Dyary heeft hier voor 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, wil je niet ongerust maken hoor, maar is wel beter als ze echt uitdroogd!

hoi hoi

als je het niet vertrouwd BELLEN!!!!!!!!!!

anders maar gewoon naar de eerste hulp rijden

ik ken dat lakse gedoe van de huisartsen en als ik het niet vertrouw sta ik dus zo bij de eerste hulp

niemand die mij daar wegstuurd.

HEEL veel succes en beterschap

leifs moekje en Ryan

ff snel...

Nog steeds geen verbetering.... nog erger zelfs... ze heeft vanaf 12 uur al niets meer gedronken.
Spuugt nog wel maar alleen gal. Erg zielig!
Moet over half uur bij de dokterspost zijn... Ben benieuwd!

Liefs,

Frieda

Hey meid, wij zijn allemaal erg benieuwd hoe het nu is met haar???
Ik hoop dat je ons met goed nieuws kunt verblijden...

Dikke knuf Debby (en de rest van de dames denk ik)

Hoi,

Net terug en ze houden het voor nu op een buikgriep. Ze is NOG niet uitgedroogd maar morgen moet er verbetering zijn anders weer terug naar de huisarts.
Drinken moet natuurlijk maar ze wil af en toe een heeel ieniemienie slokje en dan begint ze daarna gelijk te kokhalzen... zo zielig. ze moet zo veel moeite doen om het binnen te houden. Ze begint nu ook aan de diaree te raken (na ja.. er zaten 3 druppels in haar luier) en dat moeten we dus ook goed in de gaten houden....
Ben er niet gerust op.... het voelt niet goed! Morgen sowieso de ha maar bellen....

Ben ook helemaal niet gewend dat een kind zo ziek kan zijn. Eerder als ze ziek was wou ze altijd nog eten enzovoort... vandaag heeft ze nog niets gegeten... heel vreemd.. normaal gaat dat mondje overal voor open en vandaag heeft ze nog geen kik gegeven om honger ofzoo... dat ben ik helemaal niet gewend...
Voor nu is het in ieder geval afwachten...

Liefs,

Frieda

Hoi meid,

nou das iig een beetje positief nieuws dat ze iig (nog) niet uitgedroogd is! Ik hoop tuurlijk ook niet dat het zover komt. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, en hoop dat ook niet te krijgen tuurlijk. Maar als ik er alleen al aan denk wordt ik al akelig. Ik hoop dat ze gauw gaat drinken, en het dan binnen blijft houden, zodat ze weer jullie gezonde meisje wordt!!
Hou je ons op de hoogte??

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan