niet terecht kunnen bij de HA

hoi hoi

hoop dat ze snel opknapt en als je het niet vertrouwd gewoon op

je eigen gevoel af gaan hoor

enne je dokter morgen ff aanspreken over zijn fijne assistente

BETERSCHAP

groetjes moekje

Hoi Frieda,

Wat een draak van een mens zeg! Hou het goed in de gaten en als je het niet vertrouwd zou ik naar de eerste hulp rijden als ik jou was. Kan nooit goed zijn als ze al vanaf 12 uur gal spuugt!
Heel veel beterschap voor je lieve kleine meisje. Wel heel sneu dat ze alweer ziek is. Het zit tot nu toe niet mee...

liefs Mariska

Hoi Frieda,

Ik weet helaas precies wat je nu meemaakt. Wij hebben dit een tijdje geleden ook meegemaakt met Maaike. Zij heeft zelfs in het ziekenuis gelegen. Ik hoop dat jou dit bespaard wordt. Heb je de ha al gebeld? Kun je nu wel komen. Laat ons even weten hoe het nu gaat.

Groetjes en ontzettend veel sterkte.
Inge

Hoi Frieda,

Ook ik ben wel erg benieuwd hoe het nu met je kleine meisje is. Gaat het allemaal weer wat beter of ben je weer naar en arts geweest? En heb je de dokter er al op aangesproken? Ik hoop echt dat het nu beter met haar gaat.

Dikke knuffel Linda

Lieve Meiden,

Kan jullie melden dat het met Kyra al weer een beetje beter gaat! Ze eet weer wat en drinken doet ze alsof haar leven er van af hangt.
Ze heeft maandag avond dus naar de arts geluisterd.
Gister werd lief ziek en vandaag ben ik ook ziek geworden. Dus niet erg gezellig hier!
Wist ook even niet meer wat buikgriep was maar dat weten we weer!
Vandaag de hele dag op bed gelegen en zo meteen gaan we maar weer lekker verder!
Eind goed al goed dus!!

En allemaal bedankt voor de lieve woorden enzovoort.... :)

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

wat goed dat je kleintje het nu goed doet!! Het lijkt of ze idd naar de arts heeft geluisterd, haha!!
Maar nu zijn jullie weer ziekjes, bah!! Zul je altijd zien
Heel veel beterschap, en geef de kleine maar een dikke knuffel!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan