Niet verwacht...maar wel heeeeeeeeeel blij!!!

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Wij zijn zwanger!!! Voor onze vorige zwangerschap hebben we een jaar geklust, in november heeft de huisarts m'n spiraaltje eruit gehaald en we hadden echt zoiets van we zien wel, maar in de 1e ronde...ZWANGER!!! Wat zijn we blij!!!!

We wilden niet teveel leeftijdsverschil tussen ons zoontje en een eventuele tweede,  ons zoontje is nu bijna 11 maanden. Dat betekent dat hij 1 jaar en 7 maanden zal zijn als ons ukje in augustus wordt geboren, dit zal wel even heavy worden, maar dat komt wel goed.

Het is nog allemaal heel onwerkelijk, helemaal omdat we dit nog niet hadden verwacht, maar oooowww zo blij!

Liefs Lientje

He Lientje,

Wat super!!! Hartelijk Gefeliciteerd!!!!!
Dat is toch wel echt helemaal geweldig dat het direct in de eerste ronde al lukt.
Heerlijk nieuws om met de kerst of met oud en nieuw te kunnen vertellen. Dat is dus echt een superbegin van 2009.

Geniet ervan!!

Liefs Anne

Hoi,

Gefeliciteerd, wat ontzettend fijn, 1e en laatste kerst met 3e volgend jaar met 4e!
Super, geniet ervan

Gr MJ

heej meissie

van harte gefeliciteerd hihi we gaan allemaal lekker he haha geniet ervan

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en zwanger van nummertje 2 verwacht 06.08.2008

Hallo Lientje,

Gefeliciteerd!!!!!!!
Ook dat was heel snel. Hoeveelste augustus was jij uitgerekend. ( of heb ik daar overheen gelezen?) Ik zelf ben 08 augustus uitgerekend en vind het echt wel leuk zo in de zomer.
Worden al best veel mama's hé.
Geniet ervan

Groetjes Suus

Hoi lientje,

Wat super leuk zeg!!!!!!
Enorm gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Nou geniet van je kleine beebje in je buik en ik wens je natuurlijk een goede zwangerschap toe.

Liefs marielle

Hey Lientje,

Wat een geweldig nieuws!!
SUPER GEFELICITEERD!
Geniet ervan.

Liefs Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008)

van harte gefeliciteerd!

fijn dat het zo snel gelukt is! Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,

Suus mama van Feline 25.02.08

Terug
Bovenaan