Niet verwacht...maar wel heeeeeeeeeel blij!!!

Hoi Lientje,

Ik hoop dat de situatie zoals Suno beschrijft ook bij jou van toepassing is. Het zou toch wel heel fijn zijn als het toch goed zit. En inderdaad, ze kunnen tegenwoordig zoveel precies terugrekenen, dat als er iets niet volgens die berekeningen klopt, er weinig ruimte is voor een andere interpretatie. Maar ik ben blij te lezen dat het dus wel kán.
Hopelijk ook bij jou!
Sterkte,
Dory

Hoi lientje,

Ook ik wil je geen valse hoop geven( gun het jullie natuurlijk toch van harte dat het gewoon goed blijft gaan), maar vind het wel raar.
Ik heb namelijk hetzelfde gehad. Van Yordi.
Ik heb toen getest, was positief, gerekend vanaf de menstruatie en dan zou ik al 7 weken heen zijn. Met inwendige echo bleek dat ik 5 weken heen was.
Ik had dus als datum gerekend 16 dec, de gync kwam eerst met 24 dec.
Later met de 12 weken echo bleek dat het vruchtje niet groter was dan 10 weken ipv 12 weken en toen kwam ik dus aan de datum 4 jan. Snap je het nog???
Uiteindelijk is Yordi toen 16 jan geboren, maar goed.( is 2 weken blijven zitten)
Hier dus ook allemaal heel verwarrend geweest, maar daarom vind ik het zo raar dat ze zeggen dat het waarschijnlijk mis gaat.
( kan natuurlijk, dat weet ik ook niet, hoop het niet)

Nou meid, ik kan niet anders doen dan voor je duimen dat het wel goed blijft gaan en hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid.

Liefs marielle

He meid ik ga keihard voor je duimen ik was ook gelijk zwanger na het verwijderen van mijn spiraal was ook verwarring over hoever ik was .

groetjes lisette

Helaas meiden, vandaag was het helemaal mis, heftige bloeding...dus loop al de hele dag te huilen, morgen gaat het hopelijk beter. Ondertussen geniet ik enorm van ons kleine mannetje!

Liefs Lientje

Lieve lientje,

Ahhhhh wat ik vind dat sneu.
Dus het is toch helaas mis gegaan.
Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent.
Ik wens je alle sterkte toe. Hopelijk kun je het een plekje geven.

Dikke knuf voor jou meid.

Liefs marielle

Ahh, dus toch misgegaan..
Heel veel sterkte en een knuffel.
Liefs,
Karlien

Wens je veel sterkte toe want dit verlies is groot ook al is het nog maar pril het is al een echt kindje dat in jou buik groeiden. hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

Liefs van Mariska

Terug
Bovenaan