Niet zwanger maar ook niet ongesteld.

<p>Afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden. Niets gebeurd. Vanmorgen een test gedaan, helaas niet zwanger. Nu heb ik wel krampen en hele lichte vorm van bloeding. Maar ik kan dit niet tot een menstruatie noemen.</p><p>Wat zou dit kunnen betekenen? Ik heb nog geen ervaring. Ik ben wel met vlagen misselijk en soms last van zuur. Dit wordt de eerste x als ik zwanger zou zijn. Heeft iemand tips wat ik kan voelen.</p>
 
Hallo gebruiker.....
ik heb precies het zelfde op de bloeding na ik had ook gisteren ongesteld moeten worden maar niets te bekennen heb nu ook lichte krampen links onderin en heb dit ook niet eerder mee gemaakt haha stiekem toch fijn dat ik niet de enige ben 
 
Als er nu een boek bestond waarin alle details beschreven stond hoe je je moet voelen. Dan is dat zeker handig. Ik weet gewoon dat dit geen menstruatie is. Want dat zou ik echt wel herkennen. Mijn urine is verder schoon. Voel niks vloeien als ik naar de toilet moet. Ben altijd optijd met mijn menstruatie. 
 
ja ik ben ook regelmatig met mijn menstruatie. irritant he dat het niet voor elke vrouw hetzelfde is maar iedereen weer last heeft van andere kwaaltjes en dan ook nog kwaaltjes die bij menstruatie of zwangerschap kunnen horen. waarneer ga je de volgende test doen ?
 
Ik ben van plan om een nieuwe test zondag te doen. De doktersassistente zei al dat ik eigenlijk nog 1 week moest wachten omdat ik nu te weinig hcg in mijn bloed had zitten. Of urine. 
 
oké nog even afwachten dus ! spannend ik had mezelf inderdaad ook voor genomen zondag opnieuw te testen ik zal voor je duimen !!
 
Dan zal ik ook voor jou duimen. Laten we het zondag weten. Ik moet ook zeggen dat ik alleen vandaag rotzooi in mijn urine had zitten(wat niet op menstrustie lijkt) en dat was ook maar éénmalig. 
 
Terug
Bovenaan